Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 1.7.2022 (11:15:12)


 Kiki_ (Občasný) - 2.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak já překvapená nejsem - protože historicky / karmicky jsme si vždy nechávali strašně srát na hlavu...vždy nás nějakej stát okupoval, vždy jsme lezli do zadku někomu, východu chvíli, pak zas chvíli západu, je to jedno. Teď se všem vrací to co zaseli, my jsme bohužel zaseli jako národ tohle. Nemyslím si tedy že by u nás nějaká náplava z jiných států vydržela (protože jsme nikdy neokupovali cizí území zase my - ani jsme nedobývali zemi po souši ani po moři, díkybohu za to), naštěstí ty šílené ceny nás i trochu chrání před tím, aby tady ta svoloč trvale žila a usazovala, tady je chleba sakra tvrdej a proto jsme pro tyhle vychcánky jen tranzitní země, ani afričani sem nelezou aby si tu polepšili a to je sakra co říct (jak jsme na tom blbě).
Můj odhad je, že si jenom musíme padnout na dno největšího dna, abychom se už probrali - opakujeme stále tu samou chybu po stovky let! ať už jsou dějiny jakkoliv falešné tak i v těch falešných dějinách je nám vtloukáno že nás vždy musí někdo okupovat.


Jinak, ono to bohužel není asi tak moc o IQ, jako spíše o úrovních vědomí - zatímco lidem nemohlo klesnout IQ, tak úroveň vědomí klesla, jak u jednotlivců, tak i třebas v průměru míst kde žije určitá skupina lidí. IQ bohužel nemá nic co dělat s úrovní vědomí, kdy si člověk připouští že může nahlížet na některé věci v naprosté neutralitě, nebo je si vědom širších okolností. Hlavně ta úroveň vědomí dokáže klesnout evidentně někomu až na úroveň prakticky zvířat. Proto se i lidé chovají jako zvířata - jako slepice které umí maximálně tak v běhu měnit náhle směr, ale stále jsou v houfu a snadnější cíl než kdyby se každá rozprchla jiným směrem. Média spadající pod NWO je umí zase krásně nahánět od jednoho šíleného podnětu ke druhému, a čím níže ta úroveň vědomí je, tím jim to jde lehčeji. I proto mnohým lidem teď připadá kolektivní vědomí těžké jako balvan - ti kterým nespadlo vědomí někam do prdele, cítí tu tíhu těch ostatních. V tomto ohledu taky doufám že dojde k něčemu díky čemuž se úroveň vědomí buď zvedne, nebo dojde taky nějak k rozdělení. Nedá se to utáhnout dlouhodobě, je to jako zametat moře koštětem. Pár jedinců pozvedne vědomí třeba skupince lidí kolem sebe, ale trvá to systematicky dlouho, zatímco ty pády jsou rychlé a hluboké. Lidem s vyšší úrovní vědomí to myslí jinak, jinak vnímají okolí a vyhodnocují jinak.
I proto si myslím že NWO sice může půlku věcí ze scénáře posírat, ale dokud úroveň vědomí lidí klesá na úroveň améby, tak stejně "vyhrávají".
A tady bohužel asi nepomůže nic jinýho, než opravdu aby do nás naprali kosmické energie.
A cosi budem říkat, "světelné" meditace od Křešovky taky úroveň vědomí moc nezvedají... 🤪


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter