Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 1.7.2022 (11:15:12)


 Kiki_ (Občasný) - 2.7.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Naopak, úroveň vědomí by pomohla, jenže je v troskách, je děsně nízká, díky ní mají lidi v uších vatu když se argumentuje i proti očkování. Člověk který má vyšší úroveň vědomí, má otevřený rozhled a je schopen připustit, že jsou věci mezi nebem a zemí, že je něco co věda nedokáže vysvětlit, a připustil by i klidněji kontakt s jinou civilizací. Ale pouze za předpokladu že by tady lidi obecně měli tu úroveň vědomí vyšší. Ne jakou jí mají teď.

IQ má jenom tu vypovídací hodnotu, že lidé dokáží papouškovat to, co jim bylo natlučeno do hlavy ve škole, nebo v televizi, že si pamatují že 1 a 1 jsou dvě... proto vysoké IQ mohou mít i lidé, kteří mají 5 doktorátů, ale stejně neumějí používat mozek. U lidí s vysokým IQ není vypovídající jejich morální hodnota podle počtu diplomů. Naopak, kdyby šlo o IQ, tak na tom nejsme zase tak blbě, lidstvo má vůbec vysoké IQ teď v moderní době - protože mají přístup k informacím, ale to nic nevypovídá o tom, jestli jsou schopni myslet "ve vyšších vrstvách" - jestli jsou schopni kombinovat blaho jednotlivce a blaho společnosti aniž by byl kdokoliv poškozený. Lidé s nízkou úrovní vědomí uvažují černobíle, v telce se jim ctnostně nakecá že je morálně správné myslet na všechny víc než sám na sebe a proto oni poslechnou, a mohou mít IQ 100+ a bude jim to k 💩😆. Prostě IQ a EQ a úrovně vědomí jsou každé něco naprosto jiného.

Ale než se proti tomu postavíš, tak si změř úrovně vědomí u lidí u kterých už víš, jak jednají, co říkají a všeobecně na jaké jsou "straně"... Nesnažím se tě přesvědčit nebo tak, jenom říkám co jsem sama vypozorovala a dává mi to smysl.
Například znám lidi, kteří mají úroveň vědomí někde v pýše, strachu, vině - naměřila jsem to u pár horlivých auroranistek které si slepě jedou tu svou pravdu a tvrdí jak jim funguje instinkt, mají načteno ale ta jejich načtená inteligence jim nepomáhá rozpoznávat pravdu. Ta baba která si hrála na terapeutku a přitom kasírovala ze svých obětí peníze, má nejnižší úroveň vědomí co jsem kdy viděla, a přesto papouškuje kdejaké teze z ezoscény, má 20 diplomů kde se všude školila a u koho, ale neumí to žít, protože má nízkou úroveň vědomí, a ještě jí ego nakecá že ona to žije. Žije ve vlastním bludu, podobně jako očkovanci co si myslí že by jim vláda přeci neubližovala, že to s nimi myslí dobře...

Mě právě nešlo do hlavy, proč lidé kteří jsou si vědomi těch kolosálních podvodů, jsou schopni skočit na další léčku u Křešovky, proto jsem pátrala a tady vidím ten rozdíl - ten ukazatel. Ani si nemyslím že by vysoké frekvence šly ruku v ruce s vyšší úrovní vědomí, člověk může mít tělo s nižší frekvencí ale vědomím může obsáhnout víc.

Samozřejmě že je IQ taky snižováno, ale upřímně - jsou i lékaři, kteří se od začátku stavěli k očkování skepticky i když nevěděli nic o NWO, a pak jsou lékaři kteří mají stejný počet diplomů a nechají se uplatit farma firmama aniž by se v nich hnulo svědomí. Kdyby měli vyšší vědomí nebo aspoň EQ, tak by si byli vědomi toho že lež má krátké nohy a nepřistoupili by na to. Aneb na covid věří jak úplní blbci tak študovaní a inteligentní lidé - jak to? no prostě to není o IQ. A místo covidu si dosaď víru v NWO, Gesaru, kontakt, cokoliv chceš...

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kiki_
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter