Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KUBKOVÉ zase lezou z díry!
Autor: Revival Anála+jfj (Občasný) - publikováno 1.7.2022 (11:15:12)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.7.2022 > Kiki_> 

S úrovní vědomí - pořád se mluví o 5D vědomí. Jestli doopravdy planeta frekvenčně stoupá, tak se toho vědomí dotýkáme čím dál víc. Je to stav zodpovědnosti, k sobě, společnosti, takový ten zdravý základ, lidská utopie - svět bez lží, úchyláren, křiváren a stavů otroctví a mocnářství.
Je to úplně jiná společnost fungující na základech rozvoje a rozumu, spolupráce.
Nám v tom pořád vadí satanistické struktury, nástroje a technologie, velice rafinované, takové, kterým říkáme sci-fi. Energetické implantáty v mozku, umělí paraziti, viry, chemikálie, energetické - elektromagnetické nástroje, je toho fůra.
Pokud planeta bude dále stoupat, tak se tyto vlivy odpráskají tím vzestupem. Úplně pravdivým příběhem, co mám zažitý, to vnímám tak, že jsme museli o planetu bojovat, odstraňovat zlé instalace z kultických center po celé planetě, vymlátit "peklo" - podzemí a nyní se planeta léčí, prochází léčebným kosmickým procesem. Cílem má být na prvním místě naprosto zdravá a vyléčená planeta, obrozená od vesmírného viru.

IQ a EQ - člověk s vysokým EQ, ale nízkým IQ bude společnost tmelit a bude ji zevnitř pomáhat svým jednáním. Ovšem, ve chvíli, kdy přijde totalita, je bezmocný a nechápe situaci.
Člověk s vysokým IQ s nízkým EQ velice dobře chápe souvislosti a je připraven, ale společnosti může škodit.

Myslím si, že IQ 100 není žádný hit. Když poslouchám bláboly od duchovních lidí, od náboženských po růžové ezo kecy, nechápu, jestli schválně to IQ vypnuli, nebo ho doopravdy nemají.
Jsem přesvědčená, že od určitého IQ se souvislosti dávají dohromady samy, jestli je to 110, nebo 120 nevím a znemožňuje to chovat se jednak jak infantil, nebo svině, pokud tedy člověk není nějak narušený, nebo mu tu inteligenci blokuje nějaká ideologická porucha v hlavě, nebo trauma, které drží dotyčného v bolestivé mlze a znemožňuje mu reakci.

Reakce veřejnosti považuju za hloupé, nejsou schopni si dávat dohromady souvislosti.
Odraz je vidět právě na té ezoterické scéně - prachy a hloupost, infantilita a HLAVNĚ varovat před mimozemšťany.

Na Křešovce se ukázalo, jak jsou lidi hloupí. Celou dobu nechápali, že USA je centrum NWO a uvěřili v pozemskou, lidskou armádní spásu, která má původ v tajných vesmírných programech.
Je pravda, že válka, kterou jsem poznala, byla spolupráce členů v tajných podzemních systémech, lidí jako jsem já a GF, ale rozhodně to nešlo Q-Annon, Sallovými a B. Fulfford povídačkami.
Ale lidi fandí USA, státu, proti kterému jsme celou dobu šli. Proti západu, tomu konceptu světa.
A nakonec uvěří úchylárnám Elona Muska.
Tak mají nízké IQ, nebo absolutně zkažené hodnoty, nebo obojí. Nemají zdravou krev.

Ono vůbec se angažovat je známka 5D přístupu.
Je to, jako když divoký zajíci přišli osvobodit domácí králíky. Otevřeli jim kotce, ale páníček vedle pěchuje seno a nabízí teplo a pohodlí.
Ti, co vyskáčou, snad přežijí a nepůjdou na pekáč, ... , pokud je pravda ta teze o uzdravování planety a jejím vzestupu do 5D hladin vesmíru.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter