Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Já ze dvou číší piji lásky víno
Autor: El condor (Stálý) - publikováno 27.5.2022 (06:38:15)


El condor (Stálý) - 16.9.2022 > Náhodou jsem sem zabloudil a přemítám, co si z toho tvého elaborátu mám vlastně vybrat. Libí, nelíbí nebo vlastně nemáš názor? Je asi specialitou tohoto portálu, že tu mohou komentovat nepřihlášení čtenáři, kteří zřejmě sami nic nestvořili a nejsou ani rozlišitelní. Měl jsem jich už na jedné stránce víc, taky tam byl, tuším, "náhodný čtenář", ale ani ten tu neměl profil jako to bývá jinde, kde podle konkrétního nicku aspoň člověk ví, s kým komunikuje a třeba vidí, že sám zatím jen čte. Jinak se tu adi stále nic moc neděje. Na písmáku je aspoň kvartální poetická soutěž, součást celoroční. Na piste-povidky zase zítra tématický den "Srdce." A každý měsíc se drabblí na zadání! Tady jen se to občas pomalu načítá a jinak asi nic...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli El condor
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter