Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.10.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Nakonec by to vysvětlovalo můj celoživotní dojem z této rasy - nuda, šeď, naformátovaná slušnost, ubíjející zlo, nebo orangutani, utržení ze řetězu, řvoucí debility, zajímající se o debility.
Jak snažit se rozmnožit se šimpanzem, fakt jsem jiný druh, tady na skok, vše odpovídá.

Musím pochopit, že de facto nejsem člověk, resp. že sice jsem člověk, ale na jako ten zbytek, možná mám fakt nějak přefiklý DNA, co já vím.
Telepatie normálka, ze slizkýho porna lezu po zdi.
Zbytek to má přesně obráceně.

Zatím to tedy dle všeho vypadá na nejpravděpodobnější verzi vývoje takovou, že tato zima bude asi významná.
Jestli to dopadne tak, jak to logicky vypadá, tak příslib války, možná válka ze strany Ruska proti Evropě a rozpad EU, zima a rozpad hospodářství, stále sílící 5G + radarové systémy, masivní zamořování přírodního prostředí skrze chemtrails + magnetická vakcína by se mohla již na jaře jasně rýsovat, jako nebezpečí, že by to mohlo být i vidět a konečně by se tato záležitost vyhrabala z konspiračních vod.

Až umře dostatečný počet debilů, tak bude dobytčí stádo procitat a bude ochotnější tu situaci řešit.
Tedy ta část populace, která je víc jako já a méně jak standardní orangutan, přičemž by na svou demenci a hloupé životní návyky měli ubývat orangutani.
Což je krásně optimistická verze, protože pak by třeba byl rok 2023 procitací, to by bylo pěkné.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter