Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možnosti filmové digitální iluze a lidské amorální blbosti
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.10.2022 (18:52:16)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.10.2022 >


Když se člověk začte do diskuzí na FB skupině zaměřené proti ASK a Rouranovi (Auroran a Andrea S.K., nová SEKTA?), tak se nestačí divit.
Jednak, jak někteří lidi násilím zavírají oči a PRSTÍČKY ASK bagatelizují jako že to není důkaz, že oni mají prsty stejný atd.
Zase - idioti, co si něco nalhávají.

Dokonce se tam vyprofiloval psychologický problém, kdy jeden muž začal ponižovat bývalou manželku Aurorana, s tím, že je celá špatná a zlá, že jde proti Andrejce, že jemu je jedno, jestli Andrejka kouřila kokoty, že každý má nějakou minulost a když mu Julie poskytla výpis z konta, na které jí - chápete to - jí jako manželce Aurorana, který neměl konto, chodily "dary" od všelijakých tet Auroranovi, co přeposílala Křešovka... tak teprve zabral.

Takže prakticky to bylo tak, že Aurí ve vysílání s Křešovou udělal kouzlo, jak budou zázraky a osady s jurtou do kruhu, babky poslaly peníze a vše přistálo Julii Bergerové na kontě - ona je v tom nevinně (Julie Beregrová), ta to Křešové zatrhla, že nechce mít průser a od té doby musí Auroránek tetky s Křešovou podvádět na jiné konto.

A to se ten oportunista na FB v diskuzi málem psychicky rozpadl, přiznal chybu a děsné zklamání, že se na ASK upnul a teď je s nadějí v hajzlu.

A to by mu nevadilo, kdyby ASK kouřila kokoty.
Super.

Dále se samozřejmě v celé otázce upozorňování, že ASK ničí pověst a prestiž Galaktické federace, že s Rouranem doslova ojebávají lid, že ASK hrála v pornu a že vůbec celá ASK je projev USA exopolitické propagandy, řízená hra NWO proti lidu ...
neustále vážou ze všech stran tyto výčitky:

1. Tak na to nekoukej
2. Jste trapní a závidíte
3. Proč jim ubližujete?
4. Nejste duchovní bytosti

Toto jsou standardní mechanismy myšlení ovládnutých ovcí.
Na někoho upozorňovat a hlasitě kritizovat je považováno za projev slabosti.
Zejména je to označováno za trapnost a slabost, jde - li o rozšíření informace o nekalosti praktik NWO a osob, které pro ně pracují.
Jde-li o to, že NWO někoho sundává naprosto neprávem, je vše tolerováno a podporováno.
(Kupř. ASK naprosto bez jakékoliv aprobace k takovému počinu ponížila dimenzionální, bezpečnostně jištěný projekt a řádně ohlášený projekt Galaktické federace a dostala za to pochvalu a souhlasné mručení.
Já, či další, když upozorňujeme, co je ASK za bestii, jsme dehonestováni jako neúspěšní youtubeři (v životě mě nenapadlo, že bych měla natáčet videa na YT, protože mám úžasný sloh) a neschopní závistivci)

Být duchovní absolutně neznamená být kývací debílek, či osoba bez odvahy, která nemá zodpovědnost.

Společnost je NEUVĚŘITELNĚ ZDEBILIZOVANÁ.

Je třeba pochopit, že GF je realita a ta realita létá na nebi s inteligentními technologiemi, které kooperují s myslí.
Pokud se chceme zbavit NWO, musíme Galaktickou federaci dostat na zem, musíme s nimi začít aktivně spolupracovat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter