Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.11.2022 >


Dále se vyjádřil Libor Smetana k mimozemšťanům:

UFO - Nepublikované informace o podstatě mimozemských civilizací - dotazy - Libor Smetana 1. 11. 22
https://www.youtube.com/watch?v=P2Ka4hr7LuU

"Jak důležité to pro vás je? Jestli to nejsou jenom takový ty krásný slova, informace, o tom, jak se nad námi válčí, o čem ani nevíme a jak se válčí na Marsu a támhle a jinde ... no je to hezký, ale k čemu mi to je? Taková informace? Je mi na dvě věci, na nic jinýho. Aťsi tam válčí, stejně s tím nic neudělám. Já udělám něco s tím, že když se budu kultivovat, měnit svůj charakter, tak mi to světlo bude dávat daleko víc informací, úžasnějších pro mě, důležitějších a užitečných, užitečných pro mě. Kdežto tohle o nějakým čičmundovi, kterej zrovna lítá nad náma v nějaký lodi a sešel se s galaktickou radou a tam se dohodli, že vyženou z našeho vesmírného prostoru tu a tu civilizaci ... úžasný no. ... Tak jste si poslechli něco, co ani nevíte, jestli je pravda a užitečnost nula nula nic. Tak co s tím?"


Tohoto jsem si taky všimla, tohoto zvláštního fenoménu.
Ten fenomén by se dal nazvat - "Co s těmi zbytečnými chlapy?" Všimla jsem si toho v diskuzích, že hlavně muži zesměšňují mimozemšťany jako nějaké debílky a zprávy o nich je vůbec nezajímají, sami vlastně nemohou dělat nic.

Je to zajímavé. GF nakontaktovala řekla bych primárně ženy, aspoň mi to tak přijde a i v té kosmologické rovině to bylo logické, protože ženy musely být hlavní bojová síla, v okultním slova smyslu.
Pro mě toto jsou informace nasáté přímo z války, přímo z toho prožitku a jsem si jistá, že kdybychom nedostali pryč Reptiliány a nezlomili kosmologické vlivy Drakoniánů, nyní by svět vypadal mnohem hůř. Kdyby GF tu válku projela, jakože to byla děsivá válka, nechtěla bych to tady vidět.

A trvám na tom, že oproti minulosti je dimenzionální situace úchvatná. Zažila jsem daleko temnější roky, kdy nebylo vyčištěno to, co teď, ve vzduchu doslova překážela temnota a čpělo zlo, nebe zlověstně blýskalo děsivými nepřiznanými pokusy s Haarp a podobnými věcmi, NWO a satanisti měli všechny ty technologie v rukách, viděla jsem divný věci a zažila, před roky, třeba pěti až deseti, byl svět daleko hrůznější místo, než je dnes.
GF nám velice pomohla.

Ale mužský žárlí a protože informátorky jsou většinou ženy, tak je to nezajímá.

Jenže to jsou přesně ty dva pohledy na věc, základní problém.

Mě nejde o nějaký duchovno, ani osobní rozvoj, mě jde o to, aby mužská patriarchální společnost pozvala mimozemšťany na zem a ukončila krutovládu.

No ale oni ty čičmundy za žádnou cenu nechtěj.
Je to velice divné - s tímto efektem nikdo tak nějak nepočítal. Že mužský nebude zajímat mimozemská válka a zodpovědnost nad společností. Tady se prostě děje strašně moc divných a nepředvidatelných věcí, tohle se prostě nedá dopředu vydedukovat.
Takže teď chybí hybná síla ve společnosti, která by měla zájem kontaktovat mimozemskou rasu, která nám pomohla tím, že vyhrála válku.
Není tady vůbec žádný zájem a GF nemůže přijít přes nezájem, vnucovat se nebudou.
Takže krásný chlapi zůstanou na oběžný dráze, máme smůlu holky, zahyneme s opicemi v krutém NWO :-(
Zato se budou moci mužský opájet těmi svými světelnými silami a pokračovat ve svém osobním rozvoji, jupí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter