Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 8.5.
Státní svátek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vlivu dimenzionálních technologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 28.10.2022 (13:50:38)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.11.2022 >





A Křešová zase provokuje, vždycky jak otevře zobák, tak by po něm měla dostat.

"Jak jsem udělala překlad toho prvního Peréze, Ismael Peres, ten se vám moc líbil, tak si představte, že ten originál má míň shlédnutí, než ten náš český překlad, to je úplně neuvěřitelný. Protože já pořád to nechápu, potože anglicky mluví mnoho miliard lidí na téhle planetě a česky mluví jenom 15 milionů, včetně teda Slováků, nerozumím tomu, jak je to možný, si to všichni pouštěj pořád dokola, nebo nevím .... takže pro mě je to znamení, že tenhle národ je extrémně probuzenej, když vyjdu na ulici, tak se mi to teda tak nezdá, ale my je prostě všechny tím světlem rozzáříme."


Jo, já jsem to spočítala - jsme 5x iniciativnější a více zajímající se o mimozemšťany, než celé zjebané USA.
To jsem poznala na videu od Stevena Greera a to je narozdíl od nějakýho Cannadiana a Perese zavedený informátor, spisovatel a dlouhodobý průkopník.

Tento národ je pro GF výsostně důležitý.
Dokud to tady nezdemolovala Křešová americkým bezuzdně sprostým a komerčním stylem, NIKDO si netroufl udělat takovou prasárnu jako ona, aby křehké experimentální prostředí, kde se poctivě vyhodnocují a třídí informace a lidi mají vysokou schopnost sebereflexe, co sdělovat a co ne a narušovat tuto věc nějakým komerčním rejžováním pomocí lží tu napadlo fakt jenom málokoho .... tak toto křehké prostředí zdevastovala porno prase Křešová jejím uřvaným Dr. Salla USA koncernem totálních technokratických kundovin, kde máme ve výsledku věřit Elonu Muskovi s jeho Neuralinkem.
A s nadějí se upínat k Bílým Kloboukům, kde se všichni mají mocinky rádi a tůze spolu spolupracují. Třeba Elon Musk a Putin, nebo možná brzo se bude mocinky milískovat Trump se Si Tin Pingem.

Prostě ASK vnesla nehoráznou USA brutalitu, sprostotu, uřvanost, komerční trhačsví a pravdy hollywoodského trháku do našeho mizejícího prostředí typicky místní středoevropské křehké poctivosti.

Jestli se tomu někdo směje, není slovan a je židovsko-nacistický kolaborant, všichni lidi nejsou kolaboranti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter