Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pre bezmenného slovenského priateľa (odkaz)
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 24.11.2022 (00:19:38)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Dlouhodobě se tu děje teror ze strany jakoby jedné osoby, kokainového anonymního žida, který je zřejmě počítačový program umělé inteligence, přičemž proti tomu bojuju zuřivě já a julián, kterému teď někdo blokuje přístup na tyto stránky.
Do toho se děje to, že to ignorují, neřeší a akceptují všichni ostatní uživatelé.

Myslela jsem si, že to je vidět.

No ale pak přišel Slováček a udal mě.
Já myslela, že honí toho anonyma, případně přinejhorším juliána a to jsem ho hájila, že za všechno může anonym, taky to nikdo neslyšel.

Ale ne - oni chtějí oddělat mě.
Klerofašistické NWO, kterému tu jde na ruku skoro veškeré osazenstvo tohoto serveru.

Je to nechutný lynč a puč.
A gratuluji milí vážení, kam se hrabou komunistický křivdy 50. let - splňujete jejich střih, milánkové demokratičtí.

Tehdy se taky děly masakry na nevinných za ticha přihlížejících.

Jste na blití, celé křesťanské osazenstvo tohoto serveru.

Já už se ale nikam stěhovat nehodlám, se svým sdělením, se svými články a komentáři pod nimi, jak vám tak strašně vadí, vy křivdy, co přijdete do pekla.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter