Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kost
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 2.10.2022 (00:37:14)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2022 > čtenář> 


Problém je, že ta "dobrá věc" je podle tebe, ty hnusný úchyle, zničení, zabití a dohnání k sebevraždě mé osoby. Já se na psychiatrii odmítám léčit. Je to pavěda, protože v otázkách lidského ducha, prožívání a psychiky vychází z teorie materialistického ateismu.

To znamená, že trestní udání, které by vedlo k tomu, že bych musela jít na psychiatrii, k posuzování, od nějakého zmrda se pro mě rovná odsudek smrti, šla bych se zabít. Nikdy jsem na psychiatrii nebyla a tak to zůstane.

Nechěla bych žít už v takovým špinavým světě plným zmrdů, jako jseš ty, abych se jim nějak obhajovala, špínám.

Až bych se vrátila domů, na loď, všechno bych to tady zlikvidovala.

Ty zasranej hnusnej chcípáckej zmrde od církve, ty špíno NWO, proč s tímhle tady prudíš u Vyruta?

Já jsem mu tady nikdy neublížila, nekomentuju ho, nic mu nedělám, proč s tím prudíš u něj?
Proč by podle tebe měl chtít moji likvidaci?

Já si píšu články a komenty pod nima.

Už aby tě něco sejmulo ty hajzle.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter