Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Vyznání na nadraží z kolekce J.J.L.
Autor: Hallk () - publikováno 4.8.2000 (12:08:28), v časopise 4.8.2000
další v kolekci>


Martin (Stálý,Redaktor) - 11.8.2000 > Zajimavy pribeh Hallku,srdce v prachu nekde na nadrazi, vzpomenu-li si na Masarykovo ci Smichovske nadrazi, kde lezi spousta bezdomovcu, na jednu malou divenku, kterou jsem na Masarycce potkal s otcem, ktery misto aby ji vedl, vedla ona jeho, byl cely promoceny nebo na jednoho cloveka, kteremu jsme poradili na Masarycce cestu a on asi ze stesku skocil po hlave na schody, pak jsme mu volali sanitku ... pri vzpomince na nadrazi mam asi jako mnoha lidi smisene predstavy. Vidim tam ale take sve pratele, jak se s nimi tesim, jak zase nekam s baglama vypadneme ... ale v tech smisenych vunich nadrazi jako vsude stejne nakonec nekde byla ukryta spousta srdci ... libi se mi Hallku, ze sis vsiml i takovehoto prostredi, basen v proze je tu na miste, moc se mi ta basnicka libila, nebot je procitena ...
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi ()  
 
 
1 (2) 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter