Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O ubíjející kosmologické hlouposti satanistů NWO, anonymů a o Stvořitelově znamení
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 8.12.2022 (22:08:57)


ma.ni. (Občasný) - 17.12.2022 >
(Čtenář: Theodore Colon) Cabal: Chazarská mafie a jejich slib pomsty proti Rusku a Americe

Cabel ~ Khazarská mafie a jejich slib pomsty proti Rusku a Americe.

Jo, vítejte v chazarském shillovém stroji maskujícím se jako talmudští Židé. Obviňovat všechny jako antisemity je jen jedním z jejich nepřeberného množství nástrojů z jejich protokolů Sionu. Musím milovat jejich houževnatost předpokládat, že jsme všichni Gojimové a neschopní kritického myšlení a Rozlišování Pravdy! Maximum, Světlo, Láska, Pravda a Vibrace.

Chazaři byli kočovnými národy ze 6./7. století, kteří pocházeli z Mongolů z Číny a kteří uvízli v podstatě mezi byzantskou „Svatou římskou“ říší na jedné straně a Turky v Osmanské říši.

Vůdci okolních národů, zejména Ruska, mají tolik let stížností svých občanů, že jako skupina dodávají chazarskému králi ultimátum. Pošlou komuniké chazarskému králi, že musí vybrat jedno ze tří abrahamských náboženství pro svůj lid a učinit z něj oficiální státní náboženství a vyžadovat, aby ho praktikovali všichni chazarští občané, a socializovat všechny chazarské děti, aby tuto víru praktikovaly.

Chazarský král dostal na výběr mezi islámem, křesťanstvím a judaismem. Chazarský král si vybral judaismus, [nebyli však geneticky Židé] a slíbil, že dodrží požadavky stanovené okolní konfederací národů vedenou ruským carem. Navzdory svému souhlasu a slibu chazarský král a jeho vnitřní kruh oligarchů pokračovali v praktikování starověké babylonské černé magie, známé také jako tajný satanismus. Tento tajný satanismus zahrnoval okultní obřady představující oběti dětí poté, co je „vykrvácely“, pily jejich krev a jedly jejich srdce.

Hluboké temné tajemství okultních obřadů spočívalo v tom, že všechny byly založeny na starověkém uctívání Baala, známém také jako uctívání sovy. Aby chazarský král oklamal konfederaci národů vedených Ruskem, které sledovaly Chazarii, spojil tyto luciferské praktiky černé magie s judaismem a vytvořil tajné satanisticko-hybridní náboženství, známé jako babylonský talmudismus.

Chazarané bohužel pokračovali ve svých zlých cestách, okrádali a vraždili ty z okolních zemí, kteří cestovali přes Chazarii. Chazarští lupiči se často pokoušeli převzít jejich identitu poté, co zavraždili tyto návštěvníky, a stali se mistry převleků a falešných identit – v praxi pokračují dodnes, spolu s jejich okultními obřady obětování dětí, které jsou ve skutečnosti prastarým uctíváním Baala.

„Přijali“ judaismus, ale nebyli geneticky Židé. Nenásledují žádné ze skutečných zásad a učení judaismu. Ve skutečnosti byli velmi zlí a používali masku, že jsou Židé, jako typ štítu. Linie všech takzvaných elit, které dnes znáte jako Rothschildové, Klaus Schwab a spoustu dalších, lze vysledovat přímo k této linii lidí. V podstatě jedni z nejhorších z nejhorších z lidstva, kteří vůbec nejsou semitští, ale kteří si nárokovali semitský status jako štít. Historicky byli také známí jako „zloději jmen“. [KM] infiltruje a unese celé světové bankovnictví pomocí babylonské černé magie, známé také jako babylonská peněžní magie nebo tajného umění vydělávat peníze z ničeho, také pomocí síly zhoubné lichvy k akumulaci úroků:

Zformulovali tajnou přísahu, že se pomstí Rusku za zákaz a odstranění satanského kultu z Ruska, také za to, že pomohli Američanům vyhrát válku za nezávislost, a svou krvavou přísahu pomsty proti Americe a Američanům za vítězství v těchto válkách.

Naučili se zákeřně zasévat semínka žárlivosti a nenávisti mezi komunitami, provinciemi, státy, které byly v míru, a podněcovat je ke krvavým skutkům, zatahovat je do vzájemné války a vyvolávat revoluce a občanské války v zemích, které byli nezávislí a prosperující, pěstovali umění a vědy a užívali si požehnání míru. Postavit se na stranu bojovníků a tajně jednat o tom, kdo by mohl být zapojen na druhé straně, ale otevřeně se postavit proti tomu, s čím byste mohli být spojeni, jako podmínky stanovené ve smlouvách o míru, a že cokoli a všechny metody zlého úmyslu nakonec ospravedlňuje prostředky.

Naučili jste se své povinnosti špióna shromažďovat všechny statistiky, fakta a informace, které máte ve své moci, ze všech zdrojů; zavděčit se do důvěry rodinného kruhu protestantů a heretiků všech tříd a povah, jakož i obchodníků, bankéřů, právníků, lékařů a mezi školami a univerzitami, politiky ve vládách, zákonodárných sborech, soudnictví a radách Stát.

Že když totéž nelze udělat otevřeně, tajně použiji otrávený pohár, také [pomalá otrava, vzduch, voda, jídlo a krev], škrtící šňůru, ocel poniardu nebo olověné kulky,

Hluboké temné tajemství okultních obřadů spočívalo v tom, že všechny byly založeny na starověkém uctívání Baala, známém také jako uctívání sovy. Aby chazarský král oklamal konfederaci národů vedených Ruskem, které sledovaly Chazarii, spojil tyto luciferské praktiky černé magie s judaismem a vytvořil tajné satanisticko-hybridní náboženství, známé jako babylonský talmudismus. To se stalo národním náboženstvím Chazarie a živilo stejné zlo, kterým byla Khazaria známá dříve.

Chazarané bohužel pokračovali ve svých zlých cestách, okrádali a vraždili ty z okolních zemí, kteří cestovali přes Chazarii. Chazarští lupiči se často pokoušeli převzít jejich identitu poté, co zavraždili tyto návštěvníky, a stali se mistry v převlecích a falešných identitách – praxe, která se uplatňuje dodnes.
...
Zdroj https://operationdisclosureofficial.com/2022/12/16/reader-theodore-colon-the-cabal-khazarian-mafia-and-their-vow-of-revenge-against-russia-and-america/
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ma.ni.
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter