Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ten moment, jestli budoucí člověk bude mít návaznost na dění starého věku i po potopě, tedy jestli bude v kolektivně sdílené paměti sdílen poznatek o důvodech úpadku a konce tehdejšího lidstva, jehož jsou následovníci, je nejžhavější v tom všem dění.

Souvisí to se židy, tedy s tím, že oni toto mají největší potenciál udržet. Poslouží v tom ale jako přechodník a zaniknou. Jediný žid, který unese být žid a nezmagoří, je Satan.
Být žid zkrátka znamená umělé spiknutí a podvod, někdo ale třeba nemůže za to, že je žid a snaží se, a to lepší v celém tom hnutí, když už bylo uměle nastaveno jako kasta nějakých řídících živlů, nyní poslouží k převodu vědění ze starého věku do nového. Aby následně jako kasta zanikli.

Úzce to souvisí s odkazem války. Je v tom totiž tento moment - ta válka byla krutá a mnoho lidí trpělo za možnostmi lidských rozměrů. Bez lítosti, beze svědků, byly položeny enormní oběti, životy, není možné to všechno znehodnotit tím, že se lidstvo převoře na prvopočátek, protože všechny ty oběti byly položeny pro cíl, aby lidstvo, jeho vědomí, chápání přežilo, právě i se vším kontextem.

Je v tom obrovský závazek, který může znát jen bojovník. Zkrátka válka obnáší divné závazky z divných situací. Dá se říci, že některé formy utrpení, traumat a rozhodnutí nesmí být zdevalvovány, jinak to vyvolá násobně horší reakci a prokletí do budoucnosti.

Kdyby šlo pouze o planetu a ne o lidstvo, mohlo se vše zrealizovat dočista jinak a bez obětí, mnohem snázeji. Prostě v tom o lidstvo jde. O poznání.

Jenže, to přežije tak těch 20%, nicméně je to výsledek, který se vyplatí. To je zlatý.

Když se to tak vezme - z populace je třeba 50% nevěřících, jakože reálně nevěřících. Kdo má čekat, až prozřou?
Dalších 20% je nábožensky, nebo esotericky zmátlých a myslí si devastující koniny.

Kdo má čekat, až prozřou?
Eony?

Co třeba ten Lobsang Rampa? Jestli má člověk věřit jeho výpovědi, tak se zrodil do poslední generace tradičního výcviku tibetských lámů, aby prošel extrémním výcvikem a poznáním, prošel bestiální světovou válkou, zažil extrémní utrpení, pak dokonce vyměnil tělo, aby o tom napsal report a výsledek?

Jo, posunul několika lidem vědomí, aby zvládli dimenzionální válku, jinak je ta výpověď k hovnu, pro 99% této vypatlané populace.

Podmínky byly splněny, nutné věci byly splněny, lidstvo ať si nasere.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter