Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Zrovna na tom Lobsangu Rampovi je přesně vidět, jak tyto věco chodí. Co vím, tak Rampa byl člověk od GF, tedy inkarnace z GF, se super úkolem, který zvládnul.
Vždy, když chce GF na zemi reálně něco změnit, musí se inkarnovat a všechno to oddřít.

Tak Rampa byl prý od nich. Ten jeho životní příběh je krutý a po tom, co všechno přežil a podařilo se mu, co se mu podařilo, tak 14. Dalajláma, ikona havloidního dobytka, ho odmítl, řekl, že jde o podvod.
Takový extrémní výkon a takový odporný iuminátský prase to všechno zašlape.
14. dalajláma je od NWO, to je chronicky známé - takže dělá pro zlo, není tedy divu, že zašlapal Rampu.

A tak to chodí se vším - někdo dokáže extrémní výkon, že je hanba to realizovat, aby to nějaký hovado levně shodilo a zašlapalo.

A to se děje už od Ježíše Krista a mám obavy, že dementní lidstvo, co se staví prdelí a vzpírá se čemukoliv dobrému, si na tento komfort zvyklo. Že vždycky někdo přijde, zažije extrémní utrpení, podaří se mu zázraky, udělá pro tuto debilní chásku zvanou lidstvo první poslední ... lidstvo se jenom otráveně převalí a nic z toho.

Prostě nemá smysl házet zrno tam, kde je beton, protože to prostě nevzklíčí.

Tak doufám, že tyto extrémně bolestivé mise plné utrpení ze strany GF už nikdy nebudou, že už to nikdo z nás nebude muset absolvovat. Protože absolvovat něco tak strašného kvůli lidstvu je ponižující a hlavně, nesmyslné.
Věřím, že se to všechno dělo se stupňující tendencí do těchto dob, protože bylo to vzestupné období a šlo o všechno bylo nutné vytvořit podmínky pro to, aby se to dalo zvládnout.

Což se podařilo a dál už není nutné žádné takové aktivity dělat. Kvůli lidstvu určitě ne.
Takže už by se neměli objevovat nějací noví idioti jako jsem já. I když moje utrpení je samozřejmě směšné proti tomu, co musel zvládnout Rampa, tak ten princip znám - že člověk přežije tak strašný věci a nakonec je ta nejhorší bolest skandalizace, nezájem a zájem špinavých osob kvůli špinavým cílům, výsměch a osočení z podvodu.
Je to horší, než ta válka.

Tak očekávám, že časem bude populace zredukována na těch 20%. GF chce, abychom žili všichni stylem jako na vesnici - aby neexistovala velkoměsta, megapole, jako dnes.
Jak jinak máme mít vztah k přírodě? Proto musíme žít v úzkém sepětí s přírodou, pěstovat si sami potraviny, žít v blízkém propojení s planetární energií, jedině tak se nám obnoví zdravý rozum.

Časem by jinak stejně vznikla tendence redukovat obyvatelstvo - třeba by docházelo i k selekcím, kdo si vůbec smí pořídit dítě. Jenže, jak je vidět na této společnosti, vedlo by to k nacifikaci - podle nějakého sociálního kreditu, který by logicky měli ty nejhorší osoby, které jdou s režimem a nemají svědomí, by se časem třeba směly množit jenom nacisticky smýšlející osoby.
To je konec. Takový odpad na tuto planetu nepatří.
Proto bude lidstvo vybito.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter