Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Což je úplně šílený, nechci vědět, kolik lidí přede mnou tu sebevraždu spáchalo, protože neměli digitální foťák, ale kolem sebe jenom prolhaný malý svině ochotný vždycky lhát, ve svůj vlastní prospěch a pošlapat pravdu v každý moment svého života. Protože bylo zavedeno, že mimozemšťani a to téma se prostě pronásleduje.

Mě zachránil digitální foťák. Malý ubohý svině si můžou lhát, jak chtějí.
Buďto to fakt nevidí, protože spektrum vnímání mají omezenější, než primitivní digitální technika a potom je dobré si klást otázku, jestli tak debilní tvor s tak mizerným DNA musí běhat pod Sluncem a nebo jsou prostě prolhaný svině, co ani nezaostřily zrak a už dopředu vědí, "že je to blbost". A pak platí to stejné, proč takové tvory držet naživu?

Od té doby, co jsem byla svědkem, že lidi, kteří viděli držet magnet na rameni, šli na další dávku "vakcíny", nebo dokonce na první dávku, protože "museli na dovolenou", nemám o lidech iluze a jsem si jistá, že už nemá smysl čekat, až prozřou.
Nemají čím prozřít.
Evidentně jsou tak tupí, jak si nikdo nikdy nedokázal představit. Já se s takovými existencemi odmítám považovat za jeden a ten stejný živočišný druh.

Myslím si, že ve skutečnosti je to tak, že jak se lidstvo nepřiměřeně množí a ničí ostatní živočišné druhy, vybíjí kusy zvířat i druhy zvířat, že jich už velké procento druhů zmizelo, tak se děje to, že se ty zvířata a jejich duše rodí do lidských těl.
Kupř. Američani vybili půl miliardy bizonů..
Teď jsou ty zvířata Američani.
Myslím si to, protože to dává smysl.

Jenom tupý blbý zvíře se bude v tomto světě potácet s přiblblým výrazem, nechápat sebemenší pojmy končící na -ismus, vynechávat jakýkoliv dějinný kontext, nemít inteligenci, ani instinkty, ale o to více se chtít množit a metat spratky do tohoto obludného světa.
Jsou to zvířata, tupý zvířata.

Jakmile se omezí lidská rasa na kusy a zvýší se biodiverzita zvířat a zvýšíá jejich kusy, ty duše nebudou muset být člověk a opět se budou přiměřeně svému vývoji prohánět někde po čtyřech na pastvě. A nebudou překážet v naší rase.

Myslím si, že náckové už vyhrát nemůžou.

Protože tu válku prohráli.
Náckové vyhejkaný rozjívený, s vyvinutou náckovskou technologií, nebo mimozemskou technologií, jak si mohli hrát na Boha a napadat mimosmyslově přímo do hlavy, způsobovat schizofrenii, dohánět k sebevraždě ... mysleli si, že jsou neporazitelní, chovali se tak, byli si jistí, že ně na není, že mají v rukách neporazitelnou zbraň.
GF jim dala stopku, bylo mi ctí ty hnusný zrůdy upéct v pekle.

Je fajn, že jsou poraženi, že už nic nemůžou, dokonce to vypadá tak, že to nikdy nebyla pravda, že si vymýšlím.... a já už nepotřebuju, aby to pochopili lidi.
Už nepotřebuju pochopení a uznání od něčeho, co bude v příštím životě přežvýkavec.

Ale věřím, že až bude lidstvo zredukováno, tak se pravda osvětlí, protože jsem si jistá, že lidstvo má pochopit techno-okultní reality.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter