Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Planeta, její duše a Galaktická federace
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 16.4.2023 (12:21:36)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.4.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Holt se mi podařilo pochopit, že to, co se mi děje, je divoká válka mezi tajnými službami a mimozemšťany, skrze technologie upravující mysl, mimozemský high - tech a nakonec se to celé propojilo s vysokodimenzionálním kultickým systémem této planety.

To jako není normální, že jsem to pochopila.
To je dost výjimečné, přičemž jsem musela pochopit, že to navíc celé skáče v čase a ještě umět odlifrovat nepřátele a rozpoznat různé úlisné infiltrace a utajené škodiče. Ač to bylo celé rámované jakousi fascinující a úchvatnou Stvořitelovou show, obrovským kosmickým představením a nepopsatelnými vjemy vysokodimenzionálních zázraků a vedly to inteligence s grácií, humorem a nadhledem, měla jsem toho dost a sáhla jsem si za hranice svých možností.

A i od GF vím, že jsem s tím doopravdy výjimečná, že jsem to pochopila přesně takhle syrově, jak to je, protože to bylo psychicky neúnosné.

Protože v tom stavu je normální myslet si, že na mě mluví Bůh a jsem vyvolená, ztratit se v kouzelné mimozemské pohádce.
Dokud člověku nedojde, že je to někdo s tlačítkem mimozemského high-tech, je bezmocný. Ani se řádně nenasere, říkám, kdybych si myslela, že je to nějaké archetypální zlo, ďábel, démoni, bůhvíco, nebo že jsou to černí mágové ... bála bych se, nesebrala bych odvahu s tím bojovat, protože bych byla zahlcená vinou typu "co je se mnou špatně?" ... ale když jsem věděla, že si se mnou pohrává nácek s mimozemským high-tech, nějak jsem automaticky věděla, že ho s tou samou zbraní můžu napadnout, že to můžu otočit a zabít ho + jsem samozřejmě počítala s podporou GF, jako reálného mimozemského vlivu, strany, která je v souladu s kosmickým zákonem a planetou.

A právě proto, jak vím i od GF, že jsem výjimečná tím, že jsem tuto věc pochopila, jak zhruba je a když vidím, jak je všude ticho po pěšině a jsem vlastně jediný typ takto kompaktní a pochopené výpovědi o mimozemském kontaktu GF při válce proti NWO, jsem velice alergická na narážky typu, že někdo toto stejné už dávno chápe, jenom o tom nemluví.

Ne, není to tak, protože kdo toto pochopil a byl ve vztahu ke GF, tak o tom bude mluvit.
Pokud o tom "ví", doopravdy ví a nemluví, může být v těchto dvou pozicích:
Je od NWO a pracuje pro ně
Je ve stavu schizofrenního boje a nemá jistoty, protože je napadený nepřátelskou NWO stranou, která ho znejisťuje a drží v utajení.

Kupř. když jsem tady začala psát na totemu na konci r. 2020, tehdejší nepřítel, infiltrace do GF, kterého jsem dlouho považovala za spojence a už jsem ho měla dost, mi jasně řekl, že si nepřeje moje veřejné působení.
Tahal by mě za nos další roky a veřejnost by se nedozvěděla vůbec nic.
A o to jim jde, NWO chce tohle ticho, tohle ticho po pěšině.

Takže docela věřím, že jsem s tím dost zázračná a výjimečná, že jsem pochopila krutou technickou i útěšnou kultickou realitu celé té věci, stejně tak jsem přijala mentalitu toho, že je to válka a nikoliv procházka magickou zahrádkou.
Na mým mozku vypláclým někde v bunkříku na monitoru není nic až tak romantického, ač kultické reality planety jsou sakrálně a planetárně čisté a zázračné.

Myslím si, že jsem to mohla pochopit díky tomu, kdy jsem zhruba narozená.
Jako dítě 80. let mě formovala 90. léta, kdy u nás bylo nahuštěno vše, co se sem nepustilo za sovětské éry + byla nová hudba, nové směry, nové rytmy, hodně se kouřila tráva, tedy docházelo k psychotropnímu rozšiřování vědomí (kde jsou ty časy, kdy mládež hulí a chlastá a sexuje a nedatluje že?) atd. ... bylo uvolněné a podnětné prostředí, které se změnilo v tento nacistický inkviziční horor současnosti.

To se jen tak opakovat nebude a proto jsem ze své generace taky dost zhnusená, protože se to změnilo v korporátní odpad a mlčící stádo.

Co mě utěšuje, tak vjem z kultického systému Sibiře a Ruska. Když se člověk dostane k srdci toho kultu, (musí vypnout veškerou politiku, i Putina atd.), tak jsem zjistila, že ten kult je velice hluboký a klidný, stále klidný, nadpřirozeně klidný a hlubinný, se zelenou léčivou energií ... a ta síla bude podporovat skutečně pouze Rusy, Slovany, prostě je to tak, ta kultická místa podporují lidi, které podporují. Není možné je dobýt násilím a jejich duch je velice klidný a silný.

To je obecný princip.

Věřím, že kdyby naši zemi zničili cizinci, ať násilím, či debilizací, nás kultický systém se zatáhne a srdce se ukryje a neukáže se, až do doby, kdy sem zase vstoupí člověk s genetikou i nábojem, který je hoden to srdce aktivovat a cítit.

To se stalo i ve Francie, stáhla se, srdce se zapečetilo, tamní lidé ho již nejsou hodni, až se změní, kultická strážkyně se vrátí.

Západ je v tomto celkově vyřízený - Francie zdrhla, germánská kultická stráž je slabá a neaktivní, v Belgii atd. už nic není a v Anglii mají zastání kosmické vlivy, které jsou nad lidmi jako takovými a nemají příliš jakékoliv zatížení na "lidskost" a lidi jako takové.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter