Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
5G a NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2021 (11:39:19)


Tommo (Pravidelný) - 18.5.2023 > Psychotronické / elektromagnetické zbraně jsou opravdu dno, to zlo, které musí být razantně vymýceno, zničeno. Mám pocit, dojem, ( a vše na to ukazuje) že prostřednictvím sítě 5G ( a nejen) jsou nám vkládány myšlenky, pocity, vyúsťující v činy, které automaticky pokládáme za své. A nejhorší je, že potom tyto obhajujeme a stojíme do morků kostí za nimi. Proto ta doslova dech beroucí debilita stáda. Totálně šokový stav, který trvá od 2020 :(

To "informační pole" kolem nás je opravdu doslova prosycený různými programy, podprogramy, jističi, spouštěči NWO potažmo MK ultra až se mi chce z toho zvracet.

Nemluvě o slaboduché, všudypřítomné propagandě, manifestace iluzorních hodnot.

Být permanentně jen o kapku více senzitivní vůči těmto věcem, nemohl bych v této ani v jiné techno-kapitalistické globální společnosti fungovat, žít.
Mělo by to dva typické scénáře.
1) Okamžitě se vypakovat co nejdále z dosahu těhle sraček, co nejblíže k naší matce přírodě.
2) Diagnóza, nálepka, škatulka - hezké poznávací pobyty, psychofarmaka...,v lepším případě suicide.

Příklad :
"klidný" večer doma na pohovce.
Snažím se vyčistit hlavu od neustálého toku myšlenek, zpomalit, uvolnit se, relaxovat, být sám se sebou.

V ruce si držím krystal křišťálu, když najednou ke mě přilétne velice urgentní, nutkavá, tíživá myšlenka :

"Hele tohle je nebezpečný, moc nebezpečný, toho krystalu se raději ihned zbav !, To není dobré, podle toho tě jednoduše najdou, zaměří a ublíží. !! "

Moje odpověd :
Kdo mě najde ? Ty dobří, nebo ty špatní ?, proč je tak nebezpečný mít doma - v ruce krystal křišťálu ! Rozhodně se ho nezbavím!

Trochu mě to vyděsilo. Tak si pustím muziku - You tube - můj mix.
Najednou ve velice známé skladbě, kterou mám neposlouchanou začnu rozpoznávat "jiné" zvuky, spíše pazvuky, kontury, tony, které tam nepatří. Byli upozaděny, ale jsou tam. Znějí technicistně - takové nepřirozené techno v krátkých intervalech, které se opakuje, zintenzivňuje a opět upozaďuje, které se vtíralo do hlavy a snažilo se mi vnutit myšlenky, které jsem okamžitě vyhodnotil, že nejsou moje.
Rázně jsem tyto vkládané myšlenky zavrhl, vypnul Wifi, TV a tu samou skladbu jsem si pustil off-line z LP, jen pro zajímavost. Nic jsem tam nerozpoznal, tedy kromě chtěné muziky.
Opět zapnul TV + sít a chtěl si pustit opět tu skladbu, ale než jsem se na to ovladačem procvakal okamžitě jsem ucítil "napadení" znovu, bylo to ve všem !, ve vysílání čehokoliv, TV i rádia se tyto podprahovky skrývali.

Moje odpověd :
Děkuji za demonstraci, manifestaci jak to funguje. Nyní se mohu na tyto "zbraně" trochu více zaměřit, rozpoznat, kalkulovat s tímto a snažit se o eliminaci, o co největší potlačení tohoto vlivu z dílen chlapců MK-ultra - "Ušáci" jedni.


Když jsem se poté na tento typ "zbraní" a jejich dopadů snažil zaměřit u svých nejbližších, začal jsem nacházet ty příkladné spouštěče a jističe, které mají.
Některý spustí slovo, některé souvětí, stav, určitý typ situace, popř. může být i vůně.. Je toho nepřeberné množství, je toho opravdu hodně.
Pokud jsem na toto blízkého člověka upozornil a snažil se vysvětlit, že tato vlastnost, stále se opakující stav, či myšlenka s největší pravděpodobností byla implantována a tedy není jeho.
Vypozoroval jsem, že v podstatě ano, máš pravdu - mi bylo řečeno. Blízký člověk mi dal zapravdu. V tu chvíli se mi ulevilo, mám vyhráno, takhle by to šlo.
Ale pokud se setká ten člověk s tím spouštěčem znovu, znovu je vtažen a bere opět implantát za svůj, což mě překvapilo - vyhráno není.


Tyto poznatky neventiluji, není potřeba. Opět není komu. (Jasný, paní Rašínové, možná... :) )
Byl bych "upálen" a o to více, že toto moje subjektivní "procitnutí" bylo podpořeno nějakými entheogeny.

Možná to byl někdo z GF, snad intuice, kdo mi vnuknul obraz alespoň minimální obrany - časovač na elektro zařízení, pořádný orgonit proti zaměření a hlavně mentální sílu, jasnozřivost.

Děkuji ale tobě... (Informovanost)

Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter