Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
5G a NWO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2021 (11:39:19)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.5.2023 > Tommo> 


No vidíš, to jsou dobré postřehy, ze života, je super, že si toho takto někdo všimne. Toto záření a podprahové programování je všudypřítomné, ve vší té technice a právě i skrze obrazovky, je to pro ně asi snadné, lidské oko ty signály nezaznamená, může to právě zachytit ten "vyšší duch", duše, intuice, víc rozšířené vědomí.

Taky jsem si toho párkrát všimla, kdy to bylo vyloženě nápadné, většinou že se nějaké sdělení, nebo "osoba" dobývala do mozku. V jednu chvíli jsem pochybovala, jestli by fakt nebylo jednodušíí se jít nechat očkovat, nebo jestli ten Elon Musk není náhodou hodný hoch.
To s křišťálem je taky otázka - kdo podsouvá tyto myšlenky, staří mystici by řekli duše, které neodešly, nebo nějaká astrální potvora, ale právěže úplně stejně to dnes může být to MK Ultra, či typově podobné psychotronické programy.
Kdyby to byla technika, tak je možné se toho zbavit, jednou časem to všechno padne, tomu věřím.
Kdyby "duchové", tak ti budou vždycky, ale to, co se děje dnes, mi přijde jednoznačně spojené s technikou, protože i ty vzkazy jsou jasné, zneklidňující, fakt si umím představit, jak u toho sedí nějaký satanistický slouha NWO s návodem od MK Ultra, zaměřují se na konkrétní lidi, kteří když se snaží nějak dát do pohody, tak jim ještě takhle posílají do mozku různé zlé vzkazy, nebo třeba můžou manipulovat s hudbou, skladbami.

Základní obranou proti tomu je určitě co největší odstínění všeho toho záření, protože to je takové únavné a žahavé, rozkládací a dezintegrační a potom dostatečný odpočinek mozku - tedy dostatečně spát - pak je člověk pochopitelně nejvíc zdravý a nejméně psychedelický a potom určitě schopnost se "napájet" z vyššího duchovního světa, což si myslím, že je dáno základním rozměrem ducha, frekvencí, tedy ty, když se o tyto věci jakkoliv zajímáš, už máš tu sféru ducha větší a máš ty schopnosti a tito lidé jsou potom chráněni z duchovních světů.
Ale pochopitelně ne úplně ve všem, hlavně čím větší duch a jeho rozpětí, tím více v tomto světě taky trpí, kvůli citlivosti.
Jsem ráda, že nejsem jasnovidná, protože toto všechno ještě vidět bych nechtěla.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter