Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Naštěstí tyto velké změny, planetární a mimozemské, jsou ta naděje v tom všem.

Toto má velice dobrý průběh, narozdíl od společenského vývoje a chování společnosti.
Když to vezmu retrospektivou, tak vše jde úžasně.
Na konci roku 2021 bylo jádro NWO "okultně", kosmologicky definitivně poraženo a GF tehdy rozložila ten systém, kterému se hojně říkalo "Matrix".
To byly mimozemské a dimenzionální technologické aparatury, které sahaly přes celou sluneční soustavu, mnohdy měly jisté kusy spolureagujících zařízení i v jiné části galaxie atd.
A v tom všem bylo celé 5G a HAARP to malé zlo, které bylo zanedbatelné při vší té psychedelii, která se tu děla doposud.
Teprve tehdy, na konci r. 2021, hodně se to dělo v listopadu (pamatuju si, že tehdy vypadl Megan Rose signál s tím Val Nekem, o kterého se tehdy prala s Elenou Danaan, podle které byl buzík :-) ) ... teprve tehdy se rozpadla psychická mentální chaotická hororová a pohádková show, která znemožňovala racionální myšlení.
Věci tehdy více zracionálněly a dalo se lépe myslet a začalo se více přistávat do reality.

2022 bylo jaro naprosto šílené, psychedelické, říkalo se, že jsme v nějaké vychýlené časové linii, čeuž bych i věřila, co se týká planetárních energií, vnímala jsem , že se čistí jádro, jakoby byli zabíjeni nejstarší, pravěcí démoni, nejodpornější zlo, které se k tomuto světu váže a souviselo to tehdy jednoznačně s bojem proti Chazarské mafii s konfliktem na Ukrajině.
Ti se činili, museli dělat satanistické rituály s lidmi a zvířaty ve velkém, nepamatuju si, že by kdy bylo na světě tolik psychedelie a umučené energie, děly se vyloženě divné věci, vyplouvaly nejhorší síly.

Pak se to v létě 2022 vše naštěstí vynulovalo v srdci planety a ta ožila, pročistila se až na jádro, začala mít jiné druhy sil, než doposud, staré přístupy přestávaly být funkční, stará válka začala naprosto mizet a pak se zdánlivě nic až tak významného nedělo, co se týká planetárního jádra, děly se jiné "menší věci", kupř. se definitivně rozbil kruh vesmírných zločinců, těch, jak se jim říká archonti.

Ale to, co se stalo nyní, vypadá na logickou další posloupnost dobrého vývoje stavu planety, protože se zdá se nějakou dobu léčila a nabírala energii, aby nyní přešla do dalšího stavu, mnohem hutnější, stabilnější a pokojnější energie.

Pokud toto bude nastálo, bude to pokračovat dlouhou dobu, tak to doopravdy odstraní tuto společnost.

Myslím si, že to může probíhat mnohými způsoby.
Jde o to, že sladit se s touto silou může být dost těžké, že ta energie je velice těžká svým způsobem, když člověk není v souladu, je "povrchní", skáče na povrchu jak ping-pong míček, tady je nutné přijmout sílu hlubší, než je běžně chápáno "hluboké", tam se pak dostaví rezonanční klid a přestane ten těžký tlak, teprve když se s tím člověk sladí.

Doopravdy doporučuju pro toto co nejvíc žít v přírodě, co nejvíc ji navštěvovat, jsem přesvědčená, že lidi v typické uřvané chaotické vystresované megapoli nemají šanci se na tuto energii plnohodnotně naladit a že budou trpět, ztrácet sílu.

Je to takové překvapivé řešení, naplňuje to vizi, že planeta si přetáhne svoje lidi do nového věku a zbytek pojde.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter