Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.5.2023 > Tommo> 


Krásné, jak ji dokážeš popsat, přesně, taková nezkažená ženská podstata, velká čarodějka, velice vlídná.

Řekla bych, že to nejsou jenom nějaké "halucinace", sama nad tím taky někdy dumám, ale doopravdy to nejvíce vypadá tak, že to jsou reálné změny, v tom časoprostorovém poli planety, že se doslova uzdravuje, mění kvalitu, souvisí to i s tou Schumannovou rezonancí.

Planetární pole spolureaguje s těmi galaktickými a vesmírnými silami, i se Sluncem samozřejmě, to je všechno obrovské, ale ta drnčidla 5G apod. jsou sice malá, ale výkonná a bohužel, většina lidí zůstává zavřená uvnitř té neskutečné malosti a to obrovské nad tím je nechává lhostejné.

Zdá se, že celá tato věc se prostě dotknula jenom lidí, kteří mají sami od sebe duchovní sféru větší, tak že je "bolí" boj násilné malosti proti přirozenému plánu vývoje.

Já jsem z té změny taky docela nadšená, protože hluboký pokoj a klid je potřeba a jestliže má planeta svoje vlastní vyzařování teď takto nastavené a je dost silné, je možné se tak sladit i přes ty násilné technické vlivy.
Což nám poskytuje naději, protože ta vize, že tupý zombie dav a zkorumpovaná věda si hezky počká, až vychcípáme, pod jejich bestiálními technologiemi, aby to tu s nacíky mohli zazdít do malosti hmyzího střihu a udělat z člověka tupou duševní nicotu v poloumělém těle, mě hodně děsila a neviděla jsem východisko.

Tady je naděje, že to planeta vše přezáří a že se bude dít opačný proces.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter