Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Vůbec mě v této věci irituje ta neexistence diskuze, odborné, veřejné.
Těžko říct, kde je pravda, co se děje s planetou, jaký vliv na planetu má HAARP atd., jestli doopravdy může nějaké takové zařízení nějak vybudit změny jádra planety, nebo je to výsledek sluneční, nebo jiné vesmírné aktivity, záření atd.

Ne.

Prostě konspirační témata jsou ověnčena tichem.
NIKDY se nediskutuje, nikdy.
Co se týká mimozemských civilizací, 5G a HAARP a CERN a podobný sračky, škodlivosti magnetických covid vakcín .... vždy je TICHO.
Ignorace tématu odbornou veřejností, nulové odpovědi...

přesně takhle se projevuje zločin.


Prostě to je pravda, všechno to je pravda, jen vylízaný hovado tohle nechápe.

Bohužel, vylízaných hovad je 80% populace.


Takže fakt netuším, jak moc planeta někam stoupá, nebo ne, můžu se spolehnout jen na vlastní dojmy, které popisuju skutečně v co nejpravdivějších podobách.
Nejsem si jistá ničím.

Vypadá to tak, že prostě GF už se nasrala, čekali na tuto příležitost vzestupného období, aby z této planety definitivně vypráskali ty zkurvence od NWO, všelijakou plazí a hmyzí verbež a žiďáky a nacisty.
Což se zadařilo, planeta to taky oceňuje, jistě celý svět ocení, že tahle verbež vypadne.
Ale bude muset odejít i 80% lidstva, aby se svět obrodil.


Protože taková tupá a prolhaná verbež, to se nedá dál už tolerovat.
Jakým právem pořád někde melou pantem nějaký idioti bez spojení s GF, bez nějkých reálných zážitků, kteří prostě sprostě rejžujou na lidském strachu a ponižování od NWO?
Jakým právem nějaká hnusná prostitutka, jako je Křešová, zničí jméno Galaktické federace?
Já už mám těchto sviní dost, už aby to zašlo.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter