Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Další formulace, co by mohla fungovat:

Blokuj příkazy od NWO.
Poslouchej mě, vesmír a planetu.
Přijímej prospěšné a duchovně čisté vlivy.

Zkrátka člověk se musí sám přeprogramovat a zásadní je ta formulace bez záporů, protože zápory blokují.

Je to jediná funkční obrana, protože bohužel, od společnosti se nedá očekávat cokoliv.
Všechny složky společnosti jsou napadené, už dlouho.
Vědci nedělají vědu, filosofové nesmí myslet, učitelé musí duševně prznit děti, doktoři ničit zdraví, prostě už neexistuje čistý obor, který by šel podle toho, jak má člověk žít, aby to bylo v prospěch společnosti.
Ten nacistický tlak je příliš velký, lidi jsou zkažení, navíc jsem přesvědčená, že skutečně NWO si to tady za dvacet posledních let brutálně vyčistilo a že teď prostě chybí ve společnosti světla, lidi, co zatáhnou za záchrannou brzdu.

Žijeme doslova v hororu, je to děs.
Všechno je zkažené a zkorumpované, západ už se nikdy nezvedne, jsou na odpis a protože je v naší společnosti extrémní množství idiotů a zkorumpovaných kolaborantských, pronacistických sviní, jediná šance na přežití našeho národa je moře za hranicemi.
Jinak nás západ stáhne sebou, do pekel.

Takže je nutné nasadit vlastní aktivní programování svého podvědomí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter