Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Když se člověk zaměří na průměrnou osobu, musí ji zhodnotit jako zlé zvíře. Většina lidí má výraz zlého zvířete, bezemoční, drsný, zlý pohled.

Už mláďata této rasy jsou prostě bastardní, ten zlý gen je z nich znát.
Jen málokteré dítě má v sobě nějakou základní lidskost odmalička, jakože to má vsazené v sobě, do DNA.
Zbytek jsou piraně a když jsou ty haranti bez výchovy, vládnou rodičům (troufnete si byť jen vejít do 7. třídy ZŠ?), jsou vychováváni satanismem NWO skrze matlací placičku .... toto už nejde dát dohromady, udělat z tý piraně lidskou bytost.

To DNA je prostě domlácený a už to nejde zvednout.

Ta degenerace je dlouhodobá, ještě v 18. století bylo hlavní veřejnou zábavou popravování, čtvrcení v kole atd.
Zkrátka - tato divná opice se dá považovat za vyspělou lidskou rasu jedině s pěti promile alkoholu v krvi.

Kdyby tý debilní piraňský opici někdo teď odstranil ty decimační techniky jako je 5G, rozpadne se materiální komfort po celém světě a začne doslova rozkládající se humus, vraždění, všude mrtvoly, nemoce.
Když se to nechá, tak opičí duše bude degenerovat ještě rychleji.

Je to neřešitelné.

Mimozemšťani nikdy neměli geneticky zasahovat do té poloopice, co tu běhala.
To, co z toho vzniklo, už se dá spláchnout jedině mořem. Bude to nejideálnější řešení.

Satanisti by nikdy nemohli být tak úspěšní, kdyby v lidském genomu nebylo tolik primitivního zla.
Když já jsem chodila na základku, tak ve třídě bylo "hodných lidí", tedy že neměli zapotřebí někoho tyranizovat a naopak byli spíše podpůrní, asi 5. Šikanérských typů asi taky tak.

Co jsem viděla z omladiny, tak vyloženě pozitivních dětí je málo, ještě méně, než dřív, zato přibylo extrémně šikanérských typů a normálně šikanérské typy už jsou "standard".
Prostě degenerativní opice, které nemají absolutně žádné napojení do duchovních světů, které by je šlechtily.

Už aby tato planeta byla osvobozená, hlavně od této odporné piraní rasy.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter