Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já tedy nevím, jestli jsem fakt tak speciálně nadaná a neuvěřitelně prozíravě inteligentní, že jsem jediná, která tuhle jejich nechutnou hru vidí, ale možná že jo, v tom případě to je hodně truchlivé, protože jsem doufala, že nade mnou jsou kupy daleko inteligentnějších lidí.
Což možná jsou, ale všechny ty svině jedou v NWO.

Nebo jak si mám jako vysvětlit, že něco tak evidentního, jako je ten NWO "great reset" převrat Gesara Nesara, že to je svinstvo a pastička, že to vidím jenom já a všichni ti idioti z Matfysu a inženýři ekonomie ne, jako je ten Suenee, kterému evidentně nevadí obsah kanálu Křešové, když s ní vysílá, nebo pan inženýr Tichý, který to svinstvo otevřeně propaguje?
Kdo jim má věřit, že tomu jako věří a nejsou to svině od NWO?
Já nejsem žádná superintelektuální hvězda a vidím to.

Ne, prostě jsou to všechno svině, doslova já jediná to nabořuju a protože jsem musela přežít psychotronickou válku, kdy se mě snažilo zešílet NWO a dovést k sebevraždě a potom jsem musela přežít neustálé napadání a podrazy na internetu, tak jsem se skrze vlastní psychické narušení a v rámci sebeobrany musela poněkud spustit ze šlechetných sladkých vod pokrytectví, tak mi nikdo nevěří a nikoho to nezajímá....

Děs, hnus, na blití.

Kdo jiný by se ozval proti tý hnusný čubce Křešový?
Nikdo, vůbec nikdo.
Protože celá alternativa, kromě několika lidí, jsou svině od NWO a to přesto, že Cornel je taky svině od NWO.
Proto se mě snažili celý rok 2021 zlikvidovat a furt tu po mě někdo jde a koho si pustím k tělu, ten je v podstatě atentátník.
Pořád se mě někdo pokoušel zničit, naposled ta svinská parta kolem kikinek a delta2, taky žádná náhoda.

Protože jsem jediná, která jim tuhle odpornou hru doopravdy narušuje, protože to vidím.

Vždyť tohle svinstvo programují už pěkně dlouho.

Star Trek, Plejáďani, technokratické vize, podprahové narážky, esopíčoviny o vzestupu, pak Q-Annon ... všechno NWO.

Mají to dokonale vymyšlené. Skrze sci-fi a fantasy seriály lidem vsugerují špatné přístupy a myšlenky (Star Trek, Pán prstenů atd.), pak ty slátaniny "nechají ožít", psychotronickými projekty napadnou mnoho lidí a vydávají se za mimozemšťany a falešnými UFO s dobarvenými modelkami jako "Plejáďankami" sem tam někoho ohromí, aby se vytvořila dlouholetá legenda a lidi tomu věřili.
Potom uplácají politicko-ekonomickou alternativu typu Q-Annon, pasivně to nechají rezonovat s ezo-ufo falešnou agendou (Elena Danaan, Dr.Salla) a nakonec, až budou všichni totálně zdebilizovaní, udělají nějakou takovou sračku, jako je převrat "Gesara Nesara" a Elona Muska pak nechají jako hrdinu, který tuze moc spolupracuje s blond arijskými mimozemšťánky a zachraňují Mars a Jupiter dohromady.
Lidstvo dokonale obelhané, zotročené a ještě k tomu budou jásat a cesty zpět už není.
Antikrist jak vyšitý.


Ještěže existují reální mimozemšťané, kterým říkám pojmem ze Star Trek "Galaktická federace", ať už se ta jejich organizace jmenuje prakticky a reálně jakkoliv, tak ti těmhle sviním tuhle hru dohrát nedovolí.

A protože je lidstvo prokazatelně hloupé a nějaká spiritualita, dimenzionální chápání a vztah k planetě jako živé bytosti je doopravdy nepálí a nic sakrálního se jich nedotýká a GF už mají satanismu a i této pitomé zdegenerované rasy dost, tak NWO i zkažené lidstvo prostě půjde do pryč, nebo do prdele.

Já se jim nedivím, já už mám těchto her taky plné zuby.
A pokud jsem tu mezi těmi idioty, pokud tomu doopravdy věří, nebo sviněmi od NWO, jediná, kdo mluví pravdu (nebo alespoň pravdu o vlastních zážitcích) a zadarmo, tak čím dřív to bude, ta celostní zkáza, tím lépe.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter