Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 Tommo (Občasný) - 15.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj.
Nenasdílíš pls. odkaz, kde bych se mohl podívat na historii, záznam z měření SR.
Co se tak rozhlížím tak nacházím jen záznam v rozsahu 48 hodin. Na základě tvých postřehů, materiálů / odkazů v příspěvku bych se také rád podíval jak vypadal graf v určité dny v minulosti.
Jen pro zajímavost.

Citace z článku o tom jak je meditace pro planetu škodlivá, destruktivní :
"...dále je tedy dokázáno, že lidé mohou ovlivňovat geomagnetické pole Země prostřednictvím meditace a to nejen toto pole..."

Co jsou jako ty tři tečky na konci, co tedy ještě mohu ovlivňovat ?
(Klasika, tento typ vědomostí je pro stádní společnost zbytečná. Furt to samí...)

Terra asi úplně není naplněna štěstím, když meditují pokřivený náboženští fanatici .
V komentářích se svěřuje jedna osoba, že nedaleko Pražského fotbalového klubu Sparta pociťuje před zápasem velké napětí. S tím vším se dá souhlasit. Mentální síla. Torzní pole a co já vím co s tím vším souvisí. Co všechno ústředí moci ví, co mezi nás nepustí...

Jen vsuvka :
https://www.neosaman.cz/2015/dusevni-nemoc-videna-africkym-samanem/


Zajímala by mě křivka SR (před-během-po) třeba při každoroční meditaci tohoto tipu :
(1 milion dětí se schází a medituje za světový mír v Thajsku)
https://educateinspirechange.org/1-million-children-get-together-and-meditated-for-world-peace-in-thailand/

Zajímá mě to, protože tomu nerozumím a na téma narážím.

https://celostnivzdelavani.cz/frekvence-zivota
https://www.vsehrd.cz/clanek-viktorin/valka-hertzu-skutecne-chteli-naciste-ovladat-davy-hudbou_2d60bef3-a1f8-41fa-8bf7-4276eaac202e
https://www.youtube.com/watch?v=wvJAgrUBF4w

Člověk musí být zapálen aby se v IT gulášku pro bezdomovce dopídil alespoň nějakých srozumitelných použitelných informací, které ovšem někdy v křišťálové kvalitě přicházejí sami osobě z éteru, nezávisle na IT bordelu.

Jestli by nebylo jednodušší vyvěsit z okénka Faradayovy klece energetickou soustavu vlaječek EU, NATO, OSN, WHO, GMO, UK - dle aktuální potřeby měnit. Pořídit opakovačku signálu wi-fi , silnější mikrovlnku s vadným těsněním a oddat se působení letního podnebí plného hliníku, barya. Bluetooth sluchátka hluboko do uší. Nahodit farmaka, očko posilující dávku, sledovat ulici - tu v TV, objednat KFC kbelíček zvratek, převléci se do plastových trenek a nepropásnout ani jednu reklamu. Po celou tuto dobu držet, matlat a nepouštět, tisknout na prsou v místech srdeční čakry chytrou 5G placičku....,
promiň to není myšleno jako provokace vůči tvojí osobě. Jen vyjadřuji vnitřní beznaděj a lítost nad situací.

Nad Wiki jsem se nepozastavil, přeci jenom jsou tam k nalezení obohacující vysvětlení, které nedej bože pane Jehovo, mohou ovlivnit, navést do nějaké mentální osvěty, chápaní souvislostí, nejenom v historických rovinách.. Masově si tam lidé chodí pro informace. Což se dá využít / zneužít. Pravděpodobně tam v blízké budoucnosti bude jen detailní popis seriálu Esmeralda či Hříšná láska.
Ve všeobecnosti zdá-se, by to dnešní lidé ocenili víc.

Přesto že Suenee tlačí chladný Grey s, má na webu nepopiratelně zajímavé věci, některé totožné s mými vlastními prožitky - informacemi které mi předalo moje vědomí.
např. https://www.suenee.cz/graham-hancock-valka-o-vedomi/
Většina je převzetích čili jen informuje. Nebo nevím proč je třeba zde pod článkem jako autor.
Když nemáš reálný kontakt, nebo na tyto věci není napojen, není ten senzibil "Sibyla" tak se do toho občas lehce zamotá, jako "každý" obyčejný člověk.
To tě pak rozpálí do běla, je mi to jasný. Potom škodí.

Aluška a její moderovaná diskuze mě vytáčí mnohem více - typickej "chcanka" byznys = informuje, ale nediskutuje a do toho prodává "bídu", aby měla na morčata. Ten boj s tou její sokyní byla docela špína - myslím, že jsem něco málo četl i tady, popř. v minulosti jsem na to narazil nezávisle a potom tady u tebe v kontextu mládí a satanizmus.
Ale taky mě to na její web občas hodí, protože převzala a informovala o nějakém tématu, které jsem zrovna měl v hledáčku.

Jinak hezká práce, myslím že si se svým dílem celkově ještě hraješ, vid. Měníš úvodní grafiky , vracíš příspěvky které si dočasně odstavila pro očištění od dementních útoků, kterých tu je zejména u starších věcí požehnaně... Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií / Matrix a boj o signál, ... = ty grafiky / malby jsou krásné. To ztvárnění ženské postavy tvojí rukou je nádherné. Děkuji, pohladily, naplnily, ...
Myslím, že na tento typ vsdělení, výpovědi není moc lidí připraveno, třeba v blízké budoucnosti se s toho stane i něco víc. (např. Franc Kafka.)

Co brání dalším pokusům o mimosmyslové spojení s GF ? GF oznamuje datum a čas.... - tehdy jenom Chvátaloj, jo ? Je to globální, nebo to proběhlo resp. probíhalo jen na území ČR ? Než to pošpinily ezo byznys porn superstar. Šamanka Namu musela zemřít... :)
U "nadějných" lidí se to asi krylo s nějakým ezo seminářem o otevření srdíčka, nebo meditací nad léčením vnitřního dítěte aspoň za 4000kč..., tedy nebyli vůbec nadějní.
Zajímalo by mě jestli to probíhá i dnes, když to bylo -je "globální" a jestli o to ještě vůbec stojíš.

Mám takové nutkání napsat panu Roskovi, poptat jak to vidí. Co je nového... Vy nejste nějak v kontaktu ? Cesty k sobe - Čekají už jen na naše probuzení. Zde dal všanc mimo jiné svoji @ adresu. Myslím, že on má, stejně jako ty reálný kontakt a působí na mě sympaticky, lidsky. Není dokonalý..., zapření chemtrails či standardně shledání se svou obětí - útokem nožem z minulého života je celkem dost přitažený, ale...

Chvátal se jeví velice inteligentní, prozíravý, sympatický, oduševnělí ale působí i jako big byznys men a to poslední mi nesedí. Obchod s duchovnem v situaci "za pět dvanáct" před reálným, urgentním techno zotročením lidstva si můžeš prosím tebe zaplatit kurz o technice Lorean 1. = 3500kč a pak 2. to už za 4800?, aby si skutečně využívala unikátní programovou sekvenci Vesmíru (Božský program) k intenzifikaci vývoje a rozvoje ve svém individuálním životě..... Tvl. zlatý p. Staněk.
Tady je potřeba základní osvěta právě lidí z Faradayových klecí - paneláků, lidí kteří nakupují v akci v Kauflandu, kteří jsou beznadějně staženi do víru masového ovlivňování mysli primitivní reklamou. To jsou ty lidi, kteří tě, mě iritují svou demencí v utváření celostního pohledu na svět, od téhle masy lidí a jejich vnuceného názoru se potom vše odvíjí, na ně se poté vláda odkazuje. To je ta masa co potřebuje osvětu. Otevřít mysl, nebo jí spíše vyléčit, narovnat. A ta si tohle nemůže nikdy dovolit ani kdyby chtěla...
Mladiství vidí jen utopii, mají se z nich stát dravý, chamtivý manažeři bez slitování, lidského citu, soucitu, empatie - lidství. Aby jako byli úspěšní. Někdo to vyřeší nakloněním se k satanismu, pervitinu, alkoholu , psychofarmak, sebevraždě co já vím.
Tyhle ty mejdany Chvátala pro horní vrstvu, která si myslí že je probuzená a čistá, jediná správná. Zavrhuji ze své podstaty. Trochu Svině i když perlu občas hodí všem... Rád, velice rád se mu osobně omluvím, pokud mě přesvědčí o opaku. Do té doby platí víše zmiňované.

Jinak samozřejmě - hezký den PřilítliMimozemšťani

(Pokud tě moje "příspěvky" nějak obtěžují, vadí a neladí sem, napiš - smažu. Nechci ti to nějak nabourávat. )
Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter