Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Kor to umění, jakákoliv vysoká škola zaměřená na umění, včetně pedagogiky, to je obrovský chyták na nevinné duše a komukoliv, kdo je doopravdy levicového myšlení, nikoliv "woke", ale reálně levicového + není poskok liberální demokracie, ty ideje kapitalismu a zločinu a do toho nóbl societky a morální vykotlanosti nesnáší, ale naopak uznává socialismus a v této době je spíš na straně Ruska, protože nemá rád NATO ... tak takový člověk ať na žádnou uměleckou vysokou školu nechodí.

Je to satanistická past, já to mám odžité na sobě, protože jsem se do tohoto zamotala v rámci programu "vylezla jsem s maturitou ze střední, ale práce pro mě není, tak půjdu studovat to, co mě baví". Já vždy dobře malovala, byla nejlepší ze třídy, tedy měla doopravdy talent, bavilo mě to celou pubertu a adolescenci, tak jsem já bláhová a blbá udělala talentovky na pajďák na umělecký obor a začalo peklo.
Vše, co jsem se sama naučila do té doby, mě behem jednoho roku odnaučili, úplně jsem přestala tvořit paralyzovaná těmi odpornými hnusy, kterým jsem nerozuměla a které mi dávali za příklad a ještě u toho dost hnusně šikanovali, ač jejich výuka spočívala v dementních kecech, žádnou techniku jsme se neučili atd., vše prý bude o teorii, abychom se my přízemní kýčovití hlupáci naučili, co je to to umění.
Měla jsem z té školy odejít, ale vydržela jsem dva roky a už mi to bylo líto toho nechat, pak mi ve třeťáku začalo hrabat s psychotronickými útoky NWO, tak jsem se zatvrdila, protože jsem nechtěla, aby se mi o mnoho hloupější vrstevnice vysmívaly, že nemám vysokou, když ony ano.
Tak jsem to dodělala, ale nikdy mi to nic dobrého nepřineslo.

Dodnes ty učitele nenávidím a vzpomínám na ně ve zlém. Všichni byli strašně pravicoví a pro liberální a strašně zbožňovali úchylný sračky 2. poloviny 20. století v umění.
Což jsou prostě úchylný ujetý sračky, všelijaký performance nějakých úchylných hovad, nesmyslné nevzhledné instalace atd.

To není pro levicového člověka, co je v podstatě šaman, tedy musí mít svědomí a čistou duši.
To je na blití, je to neo-liberální propaganda, hnus a každý s čistou duší se tam duševně sesype, nebo ulkne a zabije potenciál.

Je to obyčejná logika, která mi tehdy bohužel naprosto unikala.
Umění je buržoazní záležitost.
Existuje výrok "umění pro umění", což má v umění nějaký svůj význam, ale docela normálně se dá tento pojem vysvětlit i tak, že umění ztratilo svůj reálný význam už v 18. století.

Kdo potřeboval umění?
Šlechta, královská vrstva - užitý design, stavební řemelníky, návrháře látek, švadleny a pak taky pár malířů, aby pomalovali stěny a později i plátna, k sebeprezentaci, k zachycení podoby, k zachycení významných událostí, bitev atd.

Zbytek? Lidi si zařídili lidové umění a taky žádné velké umělce nepotřebovali.

Není potřeba umění, je to jenom debilní kratochvíle. Vzniklo to až s rozvíjením městských společností, kdy se to uchytilo jako koníček a na začátku 20. století se vytvořila tzv. "umělecká avantgarda", který začalo mrdat v palici a začali si malovat trošku jinak a ti začali být mocenskými bohatými vrtvami různě ne/podporováni podle toho, jak budou ty jejich sračky kupovat, nebo ne - a to pozor - ne podle toho, co malují (vždyť je to fakt hnusný) - ale podle toho, jakou politickou písničku zpívají. A vznikl naprosto zbytečný trh s uměním (čti s hnusnými sračkami) - aby se daly protlačit nemorální a pro-elitní názory, proti proletariátu.
Skrze "vzdělanou" a zajímavou "avantgardu" - což museli být čím dál víc úchylný a proelitářský, satanistický parchanti.
Viz. umění 2. poloviny 20. století.

Je potřeba pár odborníků, co něco skutečně umí a ti se chytí. Nic víc.
Není potřeba 99,9% všelijakých umělců atd.
Není potřeba trh s uměním.

Ve skutečnosti můžou všechny ty umělecký vysoký školy zrušit a nechat jenom praktické dílny - a ty si můžou vychovat svoje lidi.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter