Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


O tom velice frustrujícím a traumatickém selhání tehdejší Galaktické federace při dobách pádu Atlantidy jsem napsala článek

Válka proti Drakoniánskému NWO - Post-apokalyptická deprese a Galaktická federace
http://www.totem.cz/enda1.php?a=352984

Byla to obrovská tragédie, že válku prohráli, ale absolutně nebyli připravení na zuřivý nápor těch zlých sil, řešili to na standardní galaktické úrovni a o tom vesmírném viru, spiknutí vesmírných zločinců, archontském kruhu neměli dostatek informací.
Takže měli málo sil a neměli šanci, protože problém v této planetě, že je napadená těmito zlými silami, které jsou vesmírného rozměru, nikoliv jen galaktického, o tom se tehdy nevědělo a tyto síly se velice rafinovaně dlouho ukrývaly, aby pak udeřily plnou agresivní silou.

Takže se statisíce let budovaná stabilní společnost rozsypala jak domeček z karet a planetu z velké části ovládly tyto temné skupiny vesmírných zločinců a začala se tu roztahovat galaktická mafie, tito potom plně ovládli planetu a technologie v ní za starého Egypta někde v rozmezí 3 - 4 000 př. n. l.

Byl to hrozný šok, tehdejší GF měla velice důstojný střih, vše řešila správně, ale chyběla jim pružnost a dostatečný rozměr, tehdy prostě ztroskotala celá jedna obrovská epocha a ta generace Galaktické federace, která to schytala, to velice zle odskákala psychicky.

Ti staří byli v depresi a hodili flintu do žita, naštěstí se mladým podařilo sehnat náležitou vesmírnou pomoc, tedy pomoc z vyšších sfér, rozměrů, něco jako vesmírnou policii, protože bylo jasné, že na galaktické úrovni je pro Galaktickou federaci tento úkol neřešitelný.

Ve skutečnosti se nevědělo už při této misi, jak to dopadne, ten pocit marnosti, šílenství a nepřipravenosti byl velice intenzivní. Naštěstí se ukázalo, že to bylo jedno velké kosmické překvapení, že kosmické vědomí Stvořitele mělo připravený scénář, který se jasně a neochvějně uskutečnil, tedy definitivní likvidace tohoto vesmírného viru a kruhu archontů kolem něj, přičemž bylo odhaleno mnoho kosmologických pravidel a důvodů, proč se to děje zrovna takto, což byly informace, které do té doby nevěděla ani Galaktická federace.

Původní plán Galaktické federace byl svým způsobem taky naivní, vše se nakonec odehrálo úplně jinak, tak, jak by nikdo nevymyslel.
Vysvětlila se ovšem posloupnost dějů na této planetě, proč neustále opakovaně a opakovaně vyhrávaly temné síly, až naprosto šokujícím způsobem, ovšem bylo to tak, že kosmické vědomí to tak chtělo a zařídilo, protože bylo potřeba urychlit likvidaci vesmírného viru a kruhu vesmírných zločinců.

Doufám, že nic takového už se tu opakovat nebude a že se časem vrátíme na úroveň vyvinuté stabilní dlouhodobé civilizace.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter