Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Celé to náboženství křesťanství je úplně morbidní a satanistické.
Věřící je uvězněn v takové strachové báni "slzavého údolí", kde se má modlit k neznámé, nikdy neviděné duchovní entitě, která však člověka neustále soudí a trestá, posuzuje atd., nikdy se však neprojeví a je zakázáno mít s ní vlastní kontakt, tento kontakt má probíhat přes vyškolené odborníky, kněze, kteří s tou divnou entitou kontakt prý mají.

To je tak zvrácená ideologie, vždyť je to úplně na zvracení.

Dále je samozřejmě zakázáno čarovat, jakkoliv samostatně zacházet se silami a všechny autentické, kultovní proudy daného území jsou zapovězeny jako pohanské a špatné, vše se má upínat k židovsko - křesťanskému konceptu potrhlého příběhu z Judey.

Člověk se má neustále střežit hříchu a za hřích je prohlášeno spousta věcí, včetně toho, že člověka napadají vůbec nějaké myšlenky a pochybnosti.
Takže ve výsledku je člověk non-stop zavalený vinou.

To je černá magie jak svině, jakým právem něco tak zvrácenýho vůbec ještě může existovat?

Když mě napadlo NWO, tak jsem musela překonat spoustu těchto zátěžových strachových dogmat, ač nejsem křesťanka, tak geny, dlouhodobá kultura, podvědomé vzorce, prostě to v sobě máme nasazené jako podvědomé programy a nepříliš uvědomovaně se podle nich řídíme.

Takže ač se to nesmí a je to špatně, tak jsem si sehnala ničivé kosmické síly a začala čarovat a bránit se, aby mě NWO nerozneslo na kopytech, aby mě nezabili, abych dokázala ty jejich vlivy odpráskat.
Ač se to podle nich nesmí, tak jsem začala uvažovat úplně jinak, než jak se jim to líbí, protože jsem se spojila s "božstvy" z Galaktické federace a místními kultickými vlivy.

Já jsem o tom přesvědčená, že křesťanství je pouze gigantická černá magie, nic víc.
Je v pořádku to vytřepat z hlavy, z podvědomí, vynulovat všechny ty vzorce, přestat tomu věřit, protože "Bůh" je jenom strachové pole, které když není ve vědomí člověka skutečné, nemá moc.
Zatracení od nějakého papaláše, nebo křesťanů, nebo jiných úchylů, kteří tomu věří, je jenom autosugestivní hra.
Je to obtěžující a nepříjemná výhrůžná a paralyzující černá magie, entita Bůh, nic víc.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter