Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.7.2023 >



Existuje údajně tzv. Houstonský a Harvardský projekt na likvidaci Slovanů, který se prý dostal KGB v 80. letech do rukou.

Jsou tam takové výroky:

"Slovanstvo, spojení Rusů, Bělorusů a Ukrajinců, těch nejnepokornějších národů světa. Nepokorní jsou kvůli svým rozumovým a psychickým schopnostem, které vycházejí z mnohých předchozích pokolení předků a géniů, které se nedají nijak upravovat.
Slovana, Rusa, Bělorusa, Ukrajince je možné zničit, ale nikdy je není možno pokořit. A proto toto semeno je třeba zničit, rychlým snížením jejich počtu."

Je to úchylné, protože je to celé vlastně tedy o tom, že malé ničemné hnidy se snaží zničit vyspělejší kulturu.

Myslím si, že tomu průběh světa dost odpovídá, že je to tak.
Malá nicota se snaží zničit vyspělejší systémy, jen tak, pro zlo, jen tak.

Myslím si, že to všechno dokonale odpovídá působení Jehovy, reálné zlé inteligence, galaktickému kápu mafie, zločinci.
A zločinnému vývoji na této planetě, který nemá obdoby, protože taková míra sadismu, bestiality, to není normální.
Zotročování vlastního druhu tu přišlo až s parním pohonem, jinak by přikovaní otroci pádlovali v podpalubí dodnes.

To není normální vývoj a evoluce, to je peklo, zlo, úpadek, které přišlo po svržení Atlantidy.
A tenkrát taky žili bez pánbíčka a že jim to šlo dobře.

Prostě Jehova je zlo, malé omezené zlo, které se snaží ze všel sil zničit rozvinutou civilizaci této planety, nebo její zbytky, nebo vzpomínky.

Už je toho příliš, té malosti, ničemnosti.
Je jedno, odkud to jde.
Jestli to dělají sionisti, chasidi, nebo jiná verbež jiného vyznání. Je to malost, demence a jediný způsob, jak se zbavit těchto kreaturek, demence a obskurnosti, je nová věda, nová spiritualita, nových lidí.

Jak je tady Galaktická federace, tak v ně mám plnou důvěru, že nás podrží, lidi s mozkem, že až vychcípají dementi, tak bude více světla a méně tupé dementní náboženské temnoty.
Vznikne obor psychických a spirituálních studií, bez rigidních demencí dosáhneme obrovských pokroků ve vývoji velice rychle.

Nastaví se takové normy a požadavky, že tomu ta tupá hnusná demence nebude stačit.
To je jediné řešení, jak se navždy dostat z těchto sraček, kdy je naše planeta uzurpována bandami zločineckých šmejdů z galaxie a vesmírným virem, úpornou rigidní náboženskou demencí a žiďáctvím, jak se v současnosti projevuje.

Ukončení éry lží a povinného uctívání pokleslosti a hlouposti a nastavení rozumu a lidských schopností.
Je tu Galaktická federace a ta pohlídá, aby to tak dopadlo. Musí k tomu ale být lidi a většina lidí se bohužel topí v náboženských sračkách.
A ta síla musí vyjít z nás, ze Slovanů, pochopitelně kde jinde by se vzala.
Žiďáci se nás bojí a tvrdí, že jsme nejnepokornější a že se nedáme zlomit, takže to my musíme zařídit novou éru.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter