Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bůh jako nejhorší démon
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.7.2023 (21:16:29)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.7.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ač je celé moje tažení s GF protiNWO protizápadní a protisionistické, konečně se na západě vytvořila kultická energie, která má váhu a dá se s ní spolureagovat a která vyvažuje dlouhodobou disbalanci mezi sílícími východními a umírajícími západními kultickými energiemi.

Já se se západem ze začátku dost mazala, poznávala jsem jejich kultická pole a síly, nicméně v Evropě nastalo to, že francouzská svobodomyslná princezna jakožto hlavní kultická strážkyně zdrhla, Nizozemí a Belgie nic nemají, protože to už dávno zdechlo, germánská strážkyně se stáhla víc na západ a slábne a Británie to je jedna velká černá díra, tam nemá smysl uvažovat nad ničím idealisticky zabarveným, že by to jako samo od sebe mělo moc dělat jiskřivou novou vizi.

V USA je jako kultická síť rozložená indiánská kultura, bizoní dynamická síla v podloží, která však nemá dostatečnou odezvu mezi Američany, aby s tím nějak vědomě pracovali, takže to taky je nestabilní a nemá to sílu.

Proto jsem si západem přestala lámat hlavu a už víc jak rok, či dva to tam okatě ignoruju, nevěnuju se tomu a věnuju se zdokonalování, probarvování a zesilování slovanského pole a kultu a přitom blokuju západ, aby se neroztahoval a vystěhovával, jakožto geomorfologické pole trans-atlantské kultury a společnosti, která je divoká, rozervaná, plná zlých sil, nevyčištěná a prostě otravná.

Samotnou mě tento stav prudí, protože to způsobuje disbalanci v celkovém planetárním poli a není to úplně komfortní situace, ale nedá se jinak.

No a teď se na západě konečně něco samo vyřešilo a začíná to pozitivně spolureagovat s planetárními i východními vlivy a zmírňuje to tu nerovnováhu a na hlubinných hodnotách to funguje celoplanetárně dobře a stabilizačně.

Někde na východním pobřeží USA začal v zemi lépe pracovat, neboť byl odblokován, nějaký zářič, který je v zemi, vypadá to na úkaz přírodního původu, tedy, že to není umělé, vypadá to jako jiskřivá živá fontána stříbrných, bílých, tyrkysových, ale i stopově dalších barevných energií, které se zázračně probouzejí v zemi a mají silnou moc měnit a kulticky, energiemi, informační náplní to jasně odkazuje na Atlantidu, tu klasickou západní.
Což je taková vysoce civilizačně rozvinutá, idealistická forma myšlení a myslím si, že to odpovídá alternativním Američanům, jejich skutečnému duchu, což je více esoterismus, new-age a progresivní angažované pojetí UFO, mimozemských otázek, typu Steven Greer atd.
Američani jsou více "Atlanťané", než indiáni a proto nedokážou pracovat s přirozeným kultickým podložím amerického kontinentu, nicméně vypadá to, že tento zářič vytvoří nové geo-morfologické pole, kterého se mohou chytit a které je dostatečně kvalitní a silné a dobře spolureaguje s východními slovanskými a dalšími energiemi, protože to jsou kvality, které se již respektují.

Bylo to centrum, kde byl umístěn obří nekromanský systém na blokování těchto energií ohavnostmi, bylo tam takové tupé ústředí NWO, já tomu vždy říkala "debilíkov", tam byla tupá vykonavatelská povinnost samozřejmostí, takové korporátní sídlo zločineckých projektů.
No a už jim to tam ruplo a přestalo to fungovat a ty energie se z tohoto místa nyní začínají výrazněji projevovat v planetárním poli a začínají dobře spolureagovat s východním kultickým podložím, což je obrovský archetypální kolos, kde ze slovanského kultu dominuje hlubinně zelená stabilní energie Sibiře a tato "Atlantská" energie, která jde z USA je proti tomu progresivní a idealistická a tyto dva systémy spolu dobře reagují a umožňují, aby se svět více stabilizoval.

Tak se snad toto všechno nějak pozitivně projeví.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter