Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Takže dělení do dvou frekvenčních rovin je nejspravedlivější způsob, jak obyvatelstvo rozdělit na ty, co budou žít a na ty, co zemřou.
Těch, co bude žít, má být kolem 20% a ti by také měli začít spadat pod chráněnou zónu před 5G. Galaktická federace takto chrání přírodu, protože kdyby ji nechránili, už je daleko víc zdevastovaná. A protože my, lidi, co nenávidíme 5G a nemáme chytré telefony a vůbec nic "chytrého" (tedy bezdrátového) ve své domácnosti, snažíme se těmto odpornostem vyhnout, co to jde, eliminovat elektrosmog atd., tak by nás Galaktická federace taky měla začít chránit, jak tu přírodu a odklánět od nás 5G vlivy.

Ty jsou trhačské a útočné, neustále to rve energii, ohrožuje to rovnováhu, způsobuje to energetický "podtlak" (nevím, jak jinak to popsat), pořád to stresuje a napíná organismus a znemožňuje to mít přirozené vlny v mozku, tedy to způsobuje deprese, tlaky do hlavy, únavu.
Když se chce člověk naladit na civilizační planetární kultickou desku, musí jít silově přes tohle 5G, musí to překonat, aby se kultická energie stala silnější.

No a protože jsme rukojmí všech těch dementních zrůd, které nechápou škodlivost a katastrofální následky toho hnusného 5G a nemáme jakkoliv v dohledné době třeba 10ti let šanci, že nás někdo pochopí a tu technologii odstraní a přestane terorizovat celý svět, tak se GF rozhodla, že bude chránit svoje lidi, tedy lidi, kteří jsou připojení na planetární civilizační desku, bude chránit, stejně jako přírodu, odkláněním 5G.
Protože prý jsme v situaci, že když to neudělají, tak nás 5G umlátí a nebudeme mít šanci a my musíme mít energii k dalšímu duchovnímu rozvoji a evoluci, na což musíme mít sílu, protože musíme dále frekvenčně stoupat, cílem je být na frekvenčním rozhraní, že nám nebude způsobovat jakýkoliv strach, diskomfort přímý civilizační kontakt s Galaktickou federací, až nám to bude připadat normální.

Tak uvidíme, já doufám, že jo, protože to bude velká úleva.

Doopravdy odmítám považovat za člověka běžného konzumenta, který má všechno chytré, kromě sebe. Chytrý telefon, chytré hodinky, chytré brejle, chytrou ledničku, chytrou klimatizaci ....
Co to je za divný druh opice?
Člověk to není, člověk totiž se projevuje inteligencí a zodpovědností a tato opice ji evidentně nemá.
To je jedno, že ta opice je třeba DrSc nebo Ing PhD - ať je z humanitních, nebo technických oborů, je to jenom stupidní hloupá opice, co nechápe škodlivost mikrovlnného záření.

Ty opice ohrožují náš život, nás brutální menšiny, která bude buď zachráněna Galaktickou federací, nebo zhebneme a na této planetě opic zvítězí čisté zlo a technokracie.
Protože tato planeta je doopravdy chytrá a ušlechtilá a ta populace je odporná a degenerativní a příšerně zaostalá (doopravdy máme ještě zapotřebí křesťanství, nebo materialistický ateismus????), tak si myslím, že vzhledem k možnostem Galaktické federace se to dá vyřešit tak, jak mi říkají.

Tzn. už to prý mají rozdělené, už vědí, kdo je kdo, svých 20% lidí si zaopatří, aby nezemřeli při slunečních pulsech, nebo je odkloní, stejně jako přírodu od škodlivých vlivů 5G a časem to nějakými způsoby prostě dopadne tak, že na světě zbudou jenom lidi a opice a dobytek v lidských tělech zemřou.

Jak to bude v reálné politice, to se taky uvidí. Američka se asi prý vysere na ukrofašisty, protože jim začíná hořet Afrika, kdy se v Nigeru rozhodli setřást globalistické parazity, takže budeme číst strašně moc o terorismu a nebo se prý chtějí dát Amíčci do boje s Čínou přes Tchai-wan.
Takže po zkušenostech se zpravodajstvím je třeba připočíst, že pravda je vždycky přesně obráceně, jak to píšou, ale už by ty konflikty měly být dále. Třeba se jim nepodaří rozválčit celou Afriku.
Rusko tedy bude mít volnou ruku, zpacifikuje Ukrajinu a my, pokud budeme mít rozum, se ještě před giga vlnou z Afriky pokusíme přidat k Rusku a znovu postavit Železnou oponu.

No, ale jak víme, společnost spočívá z 80% z odpadu, který chce vždy všechno zlé a špatné a udělat obráceně, než co je potřeba. Takže dopadneme taky špatně, časem pod nohama milionů černošků. To protože vyznáváme ty správné západní hodnoty.

Politicky tedy není útěcha, technologicky není útěcha.
Populace je degenerativní odporný odpad a jediné, co je tedy snad možné, že si nás, zhruba 20% lidstva, odseká od zbytku určeného k likvidaci Galaktická federace.

Je to jediná schůdná cesta do budoucna, vzhledem k reálným kvalitám lidské rasy.

Já vím, že oproti prolhaným sdělením Aštara Šerana a jiných cukroušků z Plejád je to drsné sdělení, ale cukroušky ještě nikdo nikdy neviděl a jejich debilní sdělení nedávají vůbec žádný smysl, přinášejí jenom peníze nějaké vychcané svini. A u nás je minimum lidí s mozkem, kteří dokážou pochopit Galaktickou federaci, to nám ukázala Andrejka. Myslím si, že drtivá většina těch, co něco chápou a budou zachráněni, nejsou "starseeds od Andrejky". Na tyhle odporný proamerický svině mám jedině vztek.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter