Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Galaktická federace říká, že se každý den pořád ještě probírají lidi, o které oni stojí. Tedy, pokud chtějí zachovat 20% lidstva, což je zřejmě ve skutečnosti 100% lidstva, protože lidské duše přináležející skutečně této rase tvoří pouze pětinu z celku, tak se ještě musí nějakou dobu počkat.
Potom evoluční proudy informací a energií, které pracují skrze planetu, stále oslovují více a více lidí a ti se tzv. probouzejí, tedy opouštějí rámec blbečka v krabičce a vylézají do širšího prostoru chápání souvislostí, přičemž současný člověk, s přiměřenými požadavky na jeho evoluci by měl být otevřený chápání jemnohmotných souvislostí, kosmických, mystických zákonů a reálií, měl by být schopen pochopit vesmír jako živou soustavu inteligencí a svoji vědu přizpůsobit spirituálnímu poznání a sladit tak etiku.

To, že většina debílečků matlá po placičce, nechápe ani primitivně jednoduchou škodlivost 5G a nechápou fakt, že neviditelná pole, magnetická, osobní, planetární, jsou touto technologií narušována a že to má vliv na duši, tělo, mozek .... že si myslí, že nic po smrti není atd.
No to je děs, primitivní hovádka, ale prostě to tak je, na této planetě se vyřádili šediváci a jiná verbež, takže po nich prostě zbyla jenom degenerativní stupidní společnost, určená k plnému ovládání.
A s tím už se nedá nic dělat, protože už se do toho inkarnovaly méněcenné, slabé duše, kolikrát zvířecí, které nedosahují lidských frekvenčních evolučních úrovní.

No a tento nekvalitní materiál intenzivně dusí všechno, co naopak už ty podmínky splňuje, ale je ho menšina - tedy lidstvo, pouhá pětina skutečného obyvatelstva, tedy ti, co mají doopravdy lidskou duši s potenciálem k novému věku.
Ale protože žijí v těžce idiotském, hloupém, pekelném světě, kde vládne ukrutná debilita a ještě se tlačí na to, aby byla ještě debilnější, tak jsou zahlceni a zmateni, znejistěni a nechápou.
A zřejmě jsou jim vytvářeny podněty, kdy musí na vlastní oči sledovat ukrutnou debilitu a jsou tak hrubě ponižováni čím dál dementnějšími požadavky na chování a zároveň se neustále probíjejí ty kosmické proudy informací a energií, že se stále tito lidé z tohoto dostávají do šoků, krizí a přehodnocování hodnot, vizí a postojů.

A pak, až bude tato pětina obyvatelstva připravená na celostní změnu a bude chtít změnu a bude ji urážet ten hnusný materiál kolem nich, který trvá na bezvěrství, nebo náboženských úchylárnách a blokuje jakýkoliv pokrok a hraje do karet NWO, tak tehdy může Galaktická federace spustit nějaký ten kvantový skok, nebo solární záblesk, který vymaže 80% lidstva, nebo alespoň výrazně přispěje k urychlení jejich odchodu z tohoto světa, aby nepřekáželi svou hnusnou odpudivou zaostalostí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter