Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.8.2023 > Tommo> 


Já mám na tento server svoji teorii, která samozřejmě bude všem připadat ulítlá, ale myslím si, že servery tohoto typu, tedy umělecké, pro volně tvořící autory, byly od začátku speciálně hlídané NWO a snažili se skrze tyto servery a tlupy nasazených trolů, o kterých nikdo tehdy nevěděl a tento fenomén byl hodně neznámý, duševně rozložit, zničit a znechutit, uhasnout duši, zešílet, nebo dohnat k sebevraždě co nejvíc lidí, protože zrovna umlěci jsou ta sorta lidí, co NWO zle hlídá. Ten trol, co tu řádí, tu řádil už před dlouhými roky. Už tehdy tento veřejný internetový prostor čpěl jakýmsi divným archaickým zlem. Je to prostě trol od NWO a tito jsou nesetřesitelní, jsou chráněni jimi samotnými, kteří když ovládají veškeré instituce lidské společnosti, vzniká aktuální bezpráví.

Sleduju činnost toho trola nejvíce pochopitelně od konce r. 2020, kdy jsem tu začala pod touto identitou psát tento příběh a musím říct, že dělá všechno proto, aby dokonale všechno zmátl, kradl identity, obřími grafikami ničil díla ostatních, pod ukradenými identitami vystupoval, všechny anonymně deptal atd., až se mu podařilo dokonale zmást situaci a ve skutečnosti je až šokující pozorovat debilitu ostatních, jak svůj hněv neustále směřují do nesprávných cílů. Křesťani jsou zdá se idioti už od narození, zkrátka inteligencí nevládnou a pokrytecká morálka jim blokuje myšlení a ryzí svědomí.
Je to odraz tuposti lidské rasy, přesně tak, je to přesně ten fraktál, co se děje s celou společností. Malá nízká zlá svině, která se neštítí všech v lidské společnosti zapovězených svinských metod způsobí chaos, bezpráví, hněv, války v celé společnosti a vždycky to odnesou nevinní a těm sviním se nic nestane, protože jsou lidi tupí a lhostejní a pokrytečtí idioti.

"Odvádí tvou pozornost a má s toho evidentní radost."

To máš pravdu, jsou za tím církevní nekromanské organizované útoky, já vím, že tenhle slovák je jejich kůň, možná o tom třeba neví, ale jeho virtuální útoky zde se vždy kryjí s okultními útoky, potřebují mě vytočit, dezintegrovat, pak mi nastěhují do hlavy svoje hnusy, zlé energie a tím mi blokují kontakty a zacházení s planetárním jádrem a pravidelně to přichází v době, kdy mi to jde a jdeme nahoru a všechno je čisté a já si řeknu - "jo, to se nekromanům nebude líbit a zase něco spustí". Jsou v tom dobří, ten slovenský úchyl od církve na piku dokáže vždycky napsat takovou úchylnou debilitu, že mě s tím fakt vytočí. Už je to Xtá vlna a pořád se učím. Jenže nejhorší je, že tyhle zlé entity mají svůj odraz v reálné lidské společnosti, takže existují skupiny lidí, které rezonují s tím slovákem a to je právě ta práce, umět se od těchto lidí odsekat, od jejich mínění a celkově se od nich odreagovat, přejít na tu novou civilizační rovinu. Je to ten proces velkého obrození, myslím si, že to souvisí se zabitou pamětí té Tartárie, že to je hlavní motiv.

Galaktická federace tě také zdraví, já myslím, že máš pravdu, že ne každý člověk musí mít hned tento typ otevřeného kontaktu jako já a přesto frekvenčně ladí s novými energiemi, galaktickou érou, což si myslím, že jsi takový typ člověka.
Máš pravdu, že to všechno bolí, jenže to je právě to, že musíme udělat ten evoluční krok přestupu do jiných způsobů uvažování a nejvíc podle mě bolí se vyvázat ze všech těch předpokladů a vsunutých vzorců myšlení, kterými jsme jako civilizace zavaleni a přiznat si míru podvodů na nás páchaných, je to tak, že člověk začne věřit ve svůj rozum, ve svoje vjemy, ale ty jsou příkře proti tlaku společnosti. A ty nové poznatky si musí pěstovat a s nimi i sebevědomí, uvědomnění si a nejvíc bolí ten protitlak standardizované společnosti a mechanismy v ní, které brání přesně těmto evolučním změnám.
Je to tak, že to začne nějakou excitací, až euforiemi a končí to kolikrát depresemi a pocitem vyčerpání, jenže musíme jít dál a ve výsledku to tu dobrou změnu přinese. Jen je třeba se smířit se zátěžovostí celé věci, že to jde na dlouhé roky a vše je závislé na tom, jak kdo vyhrává, jak se daří odstraňovat těžké vlivy atd.

"Na rozhraní bdění a spánku se dá cestovat, spojit, ale být i napaden."

Ano, mám docela čerstvý zážitek, který ač je strašidelný, je pro mě nový, protože jsem konečně viděla potvoru, která způsobuje paralýzu a napadení. Už se mi to stalo Xkrát, že jsem ležela ve spánku a najednou jsem měla pocit, že mi někdo manipuluje s peřinou, sahá na mě, nějak mě ohrožuje, já ho ale nevidím a nemůžu se hnout a pak se probudím a nebo zase usnu. Tak teď jsem ve snu byla v domě, najednou mě něco napadlo, já se začala točit ve vzduchu, pak jsem se ocitla v posteli a slyšela jsem, jak na mě mluví mimozemšťan, co mě má na starosti a nějak to řeší, že se něco stalo a pak jsem měla přesně ten pocit, že mi někdo odhrnuje peřinu a sahá na mě, něco ohrožujícího a já jsem se v tom snu ohlédla a konečně jsem to viděla!
Byl to asi nějaký démon, mělo to jakoby rohy, ale spíš hmyzí, byla to taková divná toporná až pitorekní bytost a byla obklopena oranžovo-červenou, pekelnou aurou. A divoce a vztekle mi hrabala do žeber.


Něco podobného, jen to mělo hubené tělo, žádné svaly, ani brnění, ale podobný typ, hmyzové podstaty. Musela to být nějaká astrální obluda.
Ohnala jsem se po tom i fyzicky rukou a tím jsem se probudila, pak už jsem to stvoření neviděla.

Díky ti za tvůj opis té věci s černou dírou, nějak tak to je, když jsem byla v těchto šílených stavech, tak mě nejvíc mučil pocit nějaké hereze, že toto se nesmí dělat atd., že skončím v zatracení, byly to vody, do kterých bych samovolně nikdy nešla, ale Galaktická federace mě podporovala a časem se ukázalo, že jsem nedělala nic špatně, ale mučil mě jeden z ětch principů této společnosti, kdy zakázala zacházení s magickými realitami v nás prospěch, kdy démonizovala vitální a bojové síly vesmíru, které ale fungují v náš prospěch a v případě napadení je v pořádku s nimi zacházet. Ale málokdo se odváží sáhnout po silách, které doopravdy pomáhají, protože jsou démonizované náboženským programováním a běžná esoterika o tomto nijak nemluví, pro esoteriku tyto síly nejsou, takže to pro mě bylo zcela nové a ze začátku jsem se neměla čeho chytit.

No a čumilové - vypadá to tak, že je v lidském osazenstvu hodně bytostí z jiných planet, souhvězdí, galaxií, možná i vesmírů a oni sem přišli pro zvláštní zkušenost, aniž by si kladli přímo za úkol zvládnutí toho evolučního kroku lidstva, nejsou v tom nijak angažovaní. Nemají tudíž v sobě žádnou burcující aktivitu, která by je nutila měnit směr této společnosti, jsou dost apatičtí, příliš nezasahují a tvoří málo aktivní, dost plachou a neprojevující se a mlčící část společnosti. Která tu zažívá zvláštní zkušenost, kterou potřebuje pro svoji rasu na jiné planetě, či potřebují vědomou zkušenost pro nějaké procesy v jejich galaxiích atd. Může to být i prosté zažití apokalypticky rozebrané duševně rozvrácené společnosti, kde selhávají normální principy života, technokracie, šílené nápady, nacismus. Možná, že někteří z nich taky přežijí, nejsou negativní, ani pozitivní, doslova žijí divnou zkušenost, kterou potřebují získat a neangažují se přímo a necítí takovou potřebu.

To je záležitost natvrdo asi jen 20% lidí, kteří tedy mají skutečně lidské duše pro tuto evoluci připravené a budou i další inkarnační náplní této rasy v budoucnosti.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter