Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ženská emancipace ve smyslu nějakého uvědomělého hnutí se odehrála stejně jenom v bělošské rase a od začátku byla problematická, protože nebyla společností přijímaná, byla odmítaná, neprobíhalo to tak, jak má.
Tedy tak, že díky nějakým technickým vynálezům už ženy nemusí trávit tolik času prací v domácnosti a že tedy by mohly zastat více odborné a kvalifikované práce a výzkumu a tvorby, aniž by to poškozovalo rodinu a že je to společensky přínosné a ženám je to přáno.

Ne, prvotní feminismus vznikl jako reakce na brutální nesmyslnou misogynii a ta se zatvrdila ještě víc, muži to extrémně odmítali, v ženách vznikla silná misandrie a musely se stát ocelovým parním válcem a ztratit ženskost.
Potom se ženská emancipace prosadila právě na rovině misandrie, kdy vznikla válka, po 1. světové válce ženská práva šla nahoru, protože ve společnosti nebyli muži a hodně práce musely zvládat ženy.
Muži ale ženskou emancipaci nikdy nepřijali, začali nenávidět ženy a tento proces se už nikdy nezastavil.

Je to celé hra Drakoniánů, tato společnost ve skutečnosti ještě nikdy nedostála evolučního vývoje, kdy by doopravdy chtěla emancipovat ženy a vytvořit rovnoprávnou společnost.
Je to projekt Drakoniánů, kdy vědí, že nekonečnými smyčkami bezvýchodnosti a nenávisti vytvoří podhoubí pro spoustu extrémně zlých válek, pro vznik nenávisti mezi pohlavími a rozpad rodiny a ztrátu plodnosti a naplnění vize technokracie.

Galaktická federace mi říká, že ve skutečnosti je míra domácího násilí daleko brutálnější a četnější v bělošské rase, oproti muslimům. Těžko říci, ověřit si to nemůžu, ale může to tak být, protože muži běloši jsou vyšinutí, frustrovaní, často pijí a fetují a je v nich zakořeněn jakýsi pocit křivdy kvůli ženské emancipaci, kdežto v muslimských společnostech ženy mužům v tomto ohledu na nervy nelezou a udržují svůj dlouhodobý společenský kánon.
V muslimských společnostech jsou třeba nešvary typu ženská obřízka, což GF taky považuje za špatný středověký přežitek, ale jinak jsou prostě zastánci patriarchátu. Asi mají pravdu, ženská emancipace se totiž může zdařit až tehdy, kdy to muži budou chtít. A ti to nechtějí a celá ženská emancipae přinesla daleko víc špatných, než dobrých věcí, protože v dobrém slova smyslu neslouží nikomu, jenom byly ženy intenzivněji zapojeny do nesmyslně pojaté ekonomiky, která neslouží lidem, ani přírodě. Generuje nesmyslné zisky pro pár nějakých jedinců a vůbec není jasné, jestli všechny ty produkty, které dřou ženy na dvanáctkách, najdou doopravdy uplatnění na této planetě a nebo jsou ty výrobky vyváženy někam jinam, na jiné planety a trhy galaktickou mafií.

Prostě, pro lidi to dobré není. Společnost se může stát rovnoprávnou, až lidi budou chtít a budou to tak vnímat a k tomu musí být nejdříve evolučně vyspělí.

Navíc, západ, jako nositel ženské emancipace, definitivně selhal rozumově i eticky. Já tedy po cíleném demokratickém vyvraždění Ukrajiny a podpoře umírání Ukrajinců ze strany západu z nich už jenom zvracím, s těmi jejich Bideny, biolaborkami, válečnou mašinérií už z nich jenom bleju.
Cítím k nim nekonečný odpor a opovržení.
A EU s těmi jejími genderovými úchylárnami už je taky za hranou zdravého rozumu. Existují dvě pohlaví a heterosexualita a homosexualita. Nic víc. Není to žádný genderový stereotyp a kdo chce toto tvrzení zpochybňovat, měl by být vysmíván.
Ať jdou genderoví specialisté do hajzlu.
Na pojem "genderový předsudek" už začínám být taky alergická. Některé základní rysy ženské a mužské povahy jsou dané a není to předsudek.
Moc je v tomto světě v mužských rukách i kvůli tomu, že ženy neprahnou po moci. A není to předsudek a stereotyp. Když jsem zkoumala vlastní uvažování, tak jsem zjistila, že ač jsem během dimenzionální války byla bojová pohotovost a zacházela s nejmocnějšími kultickými centry a dimenzionálními technologiemi a rvala se se o ně, abychom my, naše strana, měli moc nad těmito realitami, tak když jsem to vybojovala, tak já netoužím ty záležitosti ovládat, vládnout, mít moc. K mému blahému vědomí stačí vědomí, že nyní je to v dobrých rukách, že to má Galaktická federace. Nebo stejně tak bych to s klidným svědomím předala skupině doopravdy ušlechtilých mužů. Já prostě netoužím vládnout, to je dost jakože mužská záliba.
Je toto genderový předsudek?

Už mám těch vykotlaných debilit plné zuby, padne západ, padne emanacipace, stejně jsou ženy a jejich práva jenom záminka pro páchání zla.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter