Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Bylo by zajímavé zjistit a třeba se toho dočkáme, jestli těch 20% lidí potřebuje patriarchát, nebo feminismus, nebo nic z toho.
Já si myslím, že důležité je zachovat rodinnou strukturu společnosti, tzn. že rodina je základ, ale k tomu patří i nějaký harmonický vývoj a ne dva normované kusy, které se vystresované a ve velké míře násilí, psychického, nebo fyzického, snaží uspokojit matriální potřeby a nároky svých malých nacifikovaných spotřebitelských potomků.

Mužskost a ženskost je vlastně docela luxus, popravdě jakoby patří vyšším kastám, ti dole musí být normovaní na co nejvíc bezpohlavní, protože jsou otroci.

To je celé o tom, jestli jsou na prvním místě peníze a zisk, nebo prospěch společnosti. Kdyby to byl prospěch společnosti, tak se ženy nebudou vyhánět na dvanáctihodinové směny a děti nebudou od dvou let strkány do školky, aby ve výsledku rodina žila stylem, že se nezná, nevaří, protože všichni jedí v práci, nebo ve škole, maximálně si namažou společně rohlík, každý čumí do svého i-phone a když se náhodou sejdou někde na dovolené, zjistí, že o sobě nic moc nevědí a žijí vedle sebe formálně, že vztahy nefungují.
To je prostě tím, že žena nemůže být doopravdy to jádro rodiny, která je lepí a organizuje zevnitř, ale je vystrčená do pozice druhého dělníka, unifikované bytosti na zvyšování příjmu elit, kdy ji zbude parazitní výsměch na skrovnou obživu rodiny a jakmile vypadne jeden z těch dvou dělníků, rodina se finančně boří. Muž málokdy zvládne uživit rodinu, přitom však je trh již tak zařízen, že musí být zaměstnána většina žen, které však nemohou doopravdy dělat mužské profese, proto bytní administrativa a nesmyslnost počínání. Je to děs, ve výsledku se rozpadá funkční vzorec žití, protože muž je v něčem často dost natvrdlý, nebo bezohledný tvor a jaksi si neuvědomuje, že žena má na něj kolikrát extrémní vztek, když ji nepomáhá a vyžaduje servis.
Je to debilní, nepomáhá to nikomu, vede to jenom k oploštění vztahů a definitivnímu potření ženské role ve společnosti, která je v rodině, protože ta tvoří její jádro a místo toho je žena vyháněna do nesmyslné a zbytečně časově náročné práce a společnost parchantí a muž ztrácí vážnost a úctu.

Proto je nakonec pro všechny prospěšnější patriarchát a proto je do budoucna platná civilizační deska sestávající ze Slovanů, Muslimů a Afriky a to je vesměs tradičně patriarchální struktura.
Je svým způsobem neštěstí, jak byly progresivní sociálně-společenské proudy z Evropy brutálně zneužity. Přinejlepším je za tím omezenost a idiocie, nebo neuvědomování si některých vztahů mezi národy, kdy třeba severní vikingské, přirozeně žensky emancipované národy nutí svoji vůli jižním národům, ale spíše jde o zlý úmysl a řízenou melu od NWO.
Ale s transgender výblitky a nasazováním žen do zkorumpovaných ministerstev atd. ... nařizování povinných kvót, atd., to už jsou pro společnost vyloženě destruktivní tahy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter