Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Když jsem nad tím svého času přemýšlela, dospěla jsem k závěru, že stejně normální stabilní patriarchát je opět jedinou funkční metodou, jak relativně zajistit spravedlivost, i genderovou pro lidskou rasu.

Protože, kdyby chtěla společnost naplnit vizi absolutně rovnoprávné společnosti, tak by se muselo upustit od pojetí ženské emanipace jako vyhnání žen do práce, aby se více točil obchod a lítaly velké peníze a šlo to na úkor dětí a rodiny a duševních a fyzických sil ženy.
Takže by se muselo uznat, že to, co ženy chtějí, když to má být rovnoprávnost a budou se tedy skutečně brát v potaz jejich chtění, je dost často prostě být se svou rodinou a pečovat o ní. Dejme tomu, že až v době adolescence dětí a jejich prvotní dospělosti má žena více volné ruce.
Pečuje nejen o děti, ale i o manžela, o rodiče svoje, nebo manžela, nebo oboje a pokud nežijí v malém panelákovém bytě, ale mají třeba dům a zahradu, je to denní úvazek. Při kterém nemůže chodit do práce na plný úvazek, později může chodit na menší úvazek do práce. Takže sama je bez finančních prostředků.
A aby byla skutečná rovnoprávnost, tedy zmizela ekonomická závislost ženy na muži, jako živiteli rodiny, musela by žena pobírat od státu přiměřený plat. Tedy brala by peníze za to, že je v domácnosti a stará se o děti a blahý vývoj a život celé rodiny.
To by musel fungovat samozřejmě úplně jiný způsob hospodářství, ekonomiky.

Jenže. Nejsem si vůbec jistá, že by to dělalo dobrotu. Protože je v podstatě dokázáno, že jakmile jsou ženy na mužích ekonomicky nezávislé, velice se rozpadají rodiny.
Úplně typicky, manžílek si někde odskočil za jinou, krátkodobý sexuální románek se dostane k uším manželky, ta se nehorázně nafoukne a naštve, padne její ideál romantické oddané lásky a hned se jde rozvádět, i když má dvě malé děti.
Stejně tak, manžílek si někde najde jinou krasavici a skutečně se znovu zamiluje. Ke své ženě s dvěma malými dětmi najednou nic necítí a ví, že musí mít tu novou. Řekne si, hm, tak je ta nezávislost, ona má střední školu, ona to přežije, tak zdrhne k nové milence a docela lehkovážně pošle svoji starou rodinu do osudu samoživitelských rozvrácených rodin s cizím tatínkem.

Nebo se lidi úplně nesmyslně hádají kvůli nesmyslům, nebo si ženy zbytečně otevírají pusy na své protějšky, nebo se muži chovají zle, když jsou nakrmení úchylárnami z médií, nebo nedejbože fetují a chlastají, což je při X-generační tradici rozvrácených rozvedených tradic, většinou bez tatínka, někdy dost běžné.

A potom - komu děti? U nás se dávají děti často ženám, u muslimů děti automaticky připadnou otci. U soudů se o děti někdy rodiče tahají, že by je roztrhli na půl. Nebo naopak, většinou tatínek je absolutně bez zájmu.

I kdyby tedy existovala absolutní finanční, i právní rovnoprávnost, nevedlo by to za tohoto bídného stavu lidských vztahů vůbec k žádnému štěstí, ale k ještě většímu rozkladu společnosti.

Takže řešením je zase patriarchát, kde je muž živitel a žena pečuje o rodinu, který samozřejmě v našem prostředí asi nebude tak striktní, ale dejme tomu, že rozvrstvení typu, které bylo ještě za 1. republiky je pro naši kulturu řešením. Muži musí být závislí na ženách a ženy na mužích a musí spolu vycházet. Když nebudou mít tento tlak, budou na sebe zlí, protože to je ta velká mezera ve spirituálním vývoji, kterou musíme dohnat.
Chovat se k sobě dobře, i když nemusíme, to zatím neumíme.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter