Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Prakticky byla situace taková, že do nejnebezpečnějších kultických a archaických, mimozemských a jiných sálů se dostala nejhorší verbež přes akce NATO a veškeré mocenské a zájmové skupiny z celého světa se musely vložit do věci. No a zvítězila Galaktická federace a mocenské skupiny, které jednaly s nimi.

No a protože se ukázalo, že lidi jsou neschopní se zbavit okovů tradičních mocenských struktur, což bylo Galaktické federaci asi jasné od začátku a minulé dva roky sloužily primárně k pochopení toho, co ví i Galaktická federace, tak musí běžet ten systém dále.

Jenom se musí vyměnit mocenské struktury. Tedy těmi mocnáři, kteří vědí o Galaktické federaci a spolupracují s nimi.
A po předpokládané depopulaci, která může proběhnout nejrůznějšími cestami, musí lidstvo projít fází, kdy konečně pochopí to debilní 5G a HAARP a podobné sračky, laskavě konečně uzná, že to je likvidační a že to slouží k ovládání atmosféry i lidských myslí a bude schopné pochopit existenci Galaktické federace, jejich možnosti a úlohu a bude se schopné s nimi setkat na civilizační úrovni, což vyžaduje vyšší frekvenční úroveň.

Jinak myslím si, že jinak, než kontaktem s vyspělými rasami této galaxie celá tato věc ve výsledku nemůže dopadnout.
Ale s tím materiálem, co tu teď je, to nejde.

A aby společnost fungovala, musí moc převzít někdo, kdo ví, jak se vládne. Tedy mocenské skupiny, které byly za dob prudkého globálního nacistického zločinu sesazeny z rolí národních struktur moci a zachránily se spoluprací s GF.
Prostě se musí vytvořit stabilita, protože když se celá společnost rozklíží, tak se nezachrání nikdo.

Myslím si, že nyní je to běh na delší trať, že GF ve skutečnosti vždy věděla, že nás nemůže kontaktovat, protože jsme stupidní, snadno manipulovatelní a většina se dá ovládat přes dálkové tlačítko do hlavy. A aby o tom nebylo pochyb, proběhly minulé dva roky jako plná gradace prohrávajícího NWO, které doslova dělalo vše pro to, aby i posledním debilům došlo, že toto je podvod (Drakoniáni v zajetí se snažili urychlit svůj odchod, protože pro ně situace už byla nesnesitelná) ... a přesto se jim to u velké části jedinců nepovedlo ani náznakem.

A už se nedá zapomenout na kauzy soudů kolem covidu, na do krajních mezí vedenou šikanu nátlaku, že do sebe člověk musí povinně píchnout magnetizující sračku, což zastavil až Putin, dále ignoraci faktu a nevysvětlování, že ta vakcína je magnetická, na všechny ty terory kolem "dezinformátorů", "antivaxerů", následně "dezolátů", nacistické chování populace, jasné a přímé ukázky jejich demence dennodenně, přímo do ksichtu.

Je jasné, i po zmaření projektu GF s mimosmyslovým vysíláním informací na podzim 2021, že tato společnost je strašně hloupá a není dost schopná a frekvenčně na výši, aby byla schopná doopravdy dosáhnout civilizačního kontaktu s GF.
Musí mít své mocipány a řešením tedy bude mít národní mocipány, kteří spolupracují s GF. A tak by to mělo být, dokud se nesemele všechno, co se má stát a cílem by mělo být rozumné lidstvo, jak vzácná rostlinka na vypletém záhoně.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter