Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.8.2023 > čtenář> 

Nevím, co je toto zase za vejšplecht, máme okurkovou sezonu, klasický julaýťa anonym je asi na dovolené, nebo ho konečně zavřeli, podle terminologie by to mohl být julián, který je frustrovaný a myslí si, že jsem on, ta Bohuňa, ale nevypadá to ... ten když je naštvaný, píše jinak, toto je daleko jedovatější, velice velice zlé, plné hněvu a jedu, tak by to mohl být "záhadná osoba X" projevující se vůči mě velikou velikou nenávistí.
Velikou velikou nenávistí se vůči mě projevoval anonym, co tvrdil, že je to za to, že jsem málo lkala nad smrtí jeho údajného kamaráda, který se vyžíval v mé kyber šikaně, dále DELTA 2, asi že mu hrabe s galaktickou mafií, Astearra, že si přivolala něco, co mě nemá rádo a pochopitelně, ještě slovenský perníkář z prostředí církve.

" - je úžasný že celý leta nikdo neví kde jsi co jsi kdo jsi jak vypadáš tvl ani Clouseau tě nevyčmuchá -"

Nevím, proč by měl někdo vědět kde jsem (v SZ Čechách, co jsem (jsem žena, ročník 1984, hnědé vlasy, zelené oči s pedagogikou výtvarkou), čímž je odpovězeno, jak vypadám (mám i nadváhu dokonce, ne brutální, ale nadváhu dokonce) a ani inspektor Clouuseau mě nevyčmuchá, protože nemá důvod.
Já taky nevím, kdo je Delta 2 atd. A ani nevím, proč by mě to mělo zajímat.

Já mám o čem psát, tak o tom píšu. Pochopitelně, evidentně jsem zabořila do tématu plného psychotroniky, šílenství, falešných kultů, těžkých schizofrenií atd. a dovoluju si o tématu mluvit ze své skutečně žité perspektivy.
Čímž evidentně dráždím posedlé a vykořeněné osoby a NWO, pochopitelně.

Nemám důvod zveřejňovat svoji identitu, být veřejná osoba, protože jasně cítím výsměch, nedůvěru v moji výpověď od společnosti, zároveň je to krajně nebezpečné, protože se to nelíbí mocenským strukturám, takže se tím, že nezveřejňuji svoje rodné číslo, identitu, osobu, obličej, hlas, netočím videa, chráním před naprosto zbytečnou a hrůznou šikanou této těžce pekelné a vypatlané společnosti a protože tím nijak nepoškozuju svoji výpověď a zároveň nemám sebemenší potřebu na této záležitosti vydělávat, protože mi to přijde krajně neetické a šílené ve své podstatě, dělám to tak a hodlám to tak dělat nadále.

Tommo dle svých slov není zfetovaný, to já jsem asi zhulenější, protože psal, že experimentoval s nízkými dávkami psilocybinu.

Napiš Andrejce, třeba mě vypátráte. Bacha, proti jejímu prasečímu ksichtu mám ušlechtilé inteligentní rysy, i když už se trochu roztékají tak aby se nemusela znovu zbytečně stydět.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter