Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2023 > Tommo> 


Ahoj, to máš pravdu, že jedovatost společnosti vždycky zaskočí, ale už tolik neubližuje, protože došlo k nějakému prozření v těchto věcech. Co se týká té poznámky, že ty jsi řiťolezec, tak to má na svědomí s vysokou pravděpodobností Delta 2. V tomto ohledu cítím, že je to naprosto nestandardní. Je to někdo s čímsi, co ho nutí se v těchto věcech angažovat a myslím si, že je poháněný zlými inteligencemi, které zneužívají jeho přirozenou surovost. Nebo je sám nějaká divná entita.
Je to obtěžující.

Kdybych si měla myslet úplně na plno, že to je běžná reakce společnosti, tak už jsem se asi sesypala. Jenže tady do mě šly neustále zlé entity, v podobě anonymů, bylo to totožné, tyto věčné útočné anonymní vejšplechty podle mě nedělají ve skutečnosti lidi, ale infiltrace, nebo natolik rozpadlé osobnosti v nihilistických stavech, že jsou pouze nástrojem zlých entit.

Většinová společnost by to sfoukla si tak, že jsem blázen, jedna z těch bláznů. Je pravda, že by to bylo ve své podstatě likvidační, ovšem na až tak, protože se v žádných vyšších kruzích nepohybuju a neměla bych takříkajíc kam úplně padat a už jsem si vytvořila vůči společnosti natolik opovržlivý vztah, že by mě to asi nezničilo tak, jako v mládí, kdy jsem nechápala tupost a hloupost této populace a kdy mi tedy na vnějším hodnocení záleželo a výsměch měl na mě strašně deprimující vliv.

Jinak že jsou lidi pro toto téma tupí a umocnilo mě to v nechuti se jakkoliv ukazovat, jsem pochopila tak nějak v tom roce 2021, skrze diskuze na Indigovém zpravodaji Silvie Válkové, kde se objevovalo hodně fantastického spekulanství od lidí bez vlastního napojení a zároveň taková náboženská atmosféra, kdy lidi to téma mimozemšťanů vlastně až tak nezajímalo a celé to bylo dost liché, kromě vztahu k přírodě a kultickým vlivům, to bylo dobře. Pak mě dodělal z mého pohledu velice zbytečně rozmetaný a zpochybněný projekt, kdy Galaktická federace vysílala mimosmyslově informace na podzim 2021 a alternativa se proti tomu projektu nafoukla.
A když třeba vidím toho Suenee, jak všechno pořád jenom směřuje přes Ameriku a pořád čekají, že někdo z vlády něco řekne, nebo nechutný úspěch "Andrejky", nebo Rourana, tak vidím, že vlastně nikdo dost dobře nechápe, co se děje a ten záběr ve společnosti není.
Společnost je tupá, nechápe okolnosti, chová se tupě, nedokáže rozeznat výjimečný a odvážný projekt od stereotypních hromadných meditací kdekoho, Galaktickou federaci vidí buď jako technicistní zkázu typu Elon Musk, jakoby chybí cit a inteligence, aby se ta věc doopravdy někam posunula.

"Rozumná alternativa" typu ten Suenee absolutně vynechávají cokoliv okultního a realitu NWO a nějaké války proti nim absolutně nevidí a cukrová alternativa s věčně sem letícími plejádskými loděmi je k smíchu. A když se najde konečně něco pořádného a prospěšného, viz. ten projekt, tak se na to sesypou slepice všeho druhu, aby to zničily.
A nikdo ani nepípne, prostě společnost je tupá.

A jo, to Drakoniánské napadení bylo velice surové a brutální, jejich metody jak zničit společnost velice propracované a hlubokosáhlé a ten stav společnosti, který je teď vidět, což je práce GF, že vyhráli a ve skutečnosti NWO zlámali hračky, takže se jim mnohé nepovedlo, jak chtěli a je vidět děsivý stav děsivě pitomé společnosti ... prostě je vidět práce Drakoniánů.
Naštěstí už je nejhorší nebezpečí zažehnáno.

Jedinci mého typu - no je fakt, že mi GF říká, že to, co jsem prožila, jednak nebylo úplně v plánu, ale že jsem vytvořila velikou výchylku, kterou jsem musela zvládnout a že to bylo nestandardní a daleko za hranicemi toho, co člověk musel dokázat. Takže se mi úplně změnilo pod vlivem extrémních stresů vnímání.
Galaktická federace to vidí, co lidi chápou, co ne, na co mají, na co ne, ale výsledek je takový, jaký je. Většina lidí je prostě pro duchovní vzestup nepoužitelná a Galaktickou federaci nechápe, vůbec nijak.

Steven Greer v té knize Mimozemšťané popisuje svědectví přímých účastníků tajných vesmírných programů, kteří se pohybovali v reverzním inženýrství. Je to dobrá knížka. Ale ještě zajímavější mi připadá jeho kniha Skrytá realita (Hidden reality) z r. 2006, kde popisuje svůj životní příběh i útoky neviditelnými dálkovými zbraněmi atd. To byly dost strašidelné doby, vážně jsem přesvědčená, že dnes už je bezpečnost o mnoho lepší.


"Čekal bych více lidí se svými prožitky, postřehy. Kteří by mohli něco sdělit. "

Jo, já taky, popravdě jsem byla hodně šokovaná tím, že ty výpovědi nejsou. Ale jsem přesvědčená, že mnoho lidí bylo doslova zničeno, že jim ty kontakty opadly. Sledovala jsem to dlouhodobě ze své vlastní perspektivy.
Třeba na tom Indigovém zpravodaji byla příležitost, snažila jsem se vytvořit v diskuzi prostředí, aby se o tom dalo mluvit otevřeně, ale ne, lidi s vlastními kontakty tam nebyli. Prostě je to vzácnost, buď se bojí, nebo nejsou. A pak jsem viděla na vlastní oči sérii brutálních podrazů řízených NWO, které navázalo na už dlouho pěstované liché informace typu Aštar Šeran a cukr, kam se podíváš, zničení toho mimosmyslového projektu, potom Křešová s tažením proti kontaktérům, kdy vše pošlapala Aštarem Eleny Danaan a následně přitáhla Aurorana, jako výsměch ... to jsou velké mediální facky, díky kterým se ta skutečná kontaktérská linie úplně rozsypala, protože najednou vypadají skuteční kontaktéři jako vynervovaní šílenci, zatímco slaďoušci od NWO jako největší hvězdy.

A zase - vše je závislé na inteligenci s spirituálním stavu obyvatelstva a to se ukázalo jako tupé. Ve skutečnosti celý kontaktérský projekt výrazně selhal, protože NWO se proti tomu pojistilo s větší razancí a bezohledností, než co čekala i Galaktická federace. Takže nedovolili, aby se vytvořilo prostředí k tomu (kupř. nenávistnými vejšplechty všech těch nasazených trolů, infiltrací do diskuzí a nasazením falešných od NWO jako hvězd na nebi), že by se kontaktéři mohli skutečně bavit a přišli s informací, která je tak vesměs pravda a shodnou se na ní všichni a to by vedlo k tomu, že by to s pozorováním mohlo zajímat i vědu a ledy by se začaly hýbat.
Ale k tomu nedošlo.

Takže lidstvo nic moc nechápe a řešit se to stejně musí.

Přeju ti, aby se vaše děti vyvinuly v dobré lidi, ale jsou po vás, po rodičích, tak máte větší šanci, že se zadaří. Jinak ty dětské kolektivy jsou dnes vážně dost děsivé, jsou strašně terorizovaní drakoniánskými hodnotami a chytají to hlavně z internetu.
Jinak na tvém vyprávění je přesně vidět ta šílená změna doby, za dob dřívější doby si na učitele nikdo netroufl, protože věděl, že může dostat a když se mu to stane, doma schytá druhou, přesně tak. Dnes nemyslitelné, absolutní extrém. Já dala facku v případě, kdy je hřích to neudělat a ta ruka vážně vyletěla sama, v reakci na žáčkova slova "to vížejo ty pičo", v případě toho, co se ti stalo, to bylo přes čáru, jenže jak říkáš, narušená psychika narušeného fašouna. A tehdy to nikdo neřešil a dnes se dějí opačné extrémy.
Že děti málem mlátí učitele.
Jako kdyby se během jedné generace nějak zázračně změnilo DNA nebo co.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter