Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.9.2023 >



Praha má podle mě dokonale zalklou atmosféru, udušenou, zkorumpovanou, pitoreskní malost tam dýchá na každém rohu. Trapné měšťáctví stojící na zlomené národní hrdosti.
Nevím, jestli je to záležitost pouze osobního vkusu, nebo to má něco společného s jasnou dimenzionální realitou, ale myslím si, že mnoho staveb je vyloženě negativních.
Asi nejkřiklavější je znovupostavení Mariánského sloupu, symbolu národního zničení, který byl slavnostně zbořen po vzniku samostatného Československa, aby ten hnus dali znovu postavit židozednáři r. 2020.



Nechápu, jaký to má význam, určitě ne národní, je to zlý zářič, udržovač českého porobení, stavu, kdy nejsme to, co máme být. Udržovač jezuitského zla, barokního germánského zlořádu, udržovač satanistické a démonské energie v tom městě.

Nebo Chrám sv. Víta, který byl dostavěný až v 19. století.
Toto je kupř. obrázek zachycující stav v r. 1836:




To znamená, že v podstatě celou historii naší země jsme byli bez toho chrámu, nepotřebovali jsme ho, ale teď tam straší:



Taky jsem tam povinně byla, asi se školou a dojem z toho je tupý. Jakoby ta hnusná stavba dusila a otupovala nějakou energii, která tam působí.

Asi tu andělskou energii, kterou jsem začala vnímat, když jsem chtěla vyhnat pražského židozednářského démona.
Prostě hnusné satanistické instalace na území s rozvojovým, vzestupným proudem andělských energií vyššího řádu.

Odporná goticko-barokní židozednářská Praha.

Nechápu, komu se to líbí, takové odporné stavby. Myslím si, že bude válka (všichni se tak chovají a vytáčí Rusko, takže to přijde), že tudy půjdou Rusové na západ a myslím si, že při té příležitosti bude Praha vybombardovaná, buď celá a lehne popelem, nebo jenom zčásti.

Potom, až bude po židozednářských prasatech a NWO, tak bude nutné Prahu přestavět. Doufám, že vzniknou i nové přístupy a že se bude rozhodovat daleko více intuitivně a prospěšně pro náš národ a lidi a že se mnohé tyto odporné satanistické instalace přehodnotí, budou zbourány a nahrazeny něčím úplně jiným.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter