Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Je to jednoduché, kdo má dobré srdce, tak byl proti podpoře války na Ukrajině ve smyslu vyzbrojování Ukrajinců, veřejné podpoře v jejich plánu se bránit.
Protože z toho byla jasně vidět satanistická NATO nota, smrad té krve, kterou prolili, ovšem cizích národů.
Jen blázen bude podporovat nějaký národ, který sousedí s Ruskem, aby válčil s Ruskem.
Kdyby nebyla Ukrajina podporovaná, Rusko ten stát již dávno anektovalo, obsadilo a muselo by se jednat. Mrtvých by bylo proti těm hrůzným jatkám minimum.

A to se satanistům nelíbí.

Ti prdí blahem, že Ukrajinci jsou systematicky a masově vybíjeni, protože je to slovanská krev a oni chtějí to území, pro ně, pro tzv. chazarskou mafii.

Takže kdo má ukrajinskou vlajku na profilu, je satanista.
Jednoduché. Je těžké pořád dokolečka překrucovat základní hodnoty a je únavné nadále tolerovat satanisty ve společnosti.
Ono na ně dojde, spadne klec na kanára. Navíc ti, co se takto ukazují s ukrovlaječkou a spadají do jakéhokoliv typu "městské kavárničky", jsou jen návnada.

Je zajímavé to pozorovat, nejhorší je, když schizofrenička pojme reálné podezření, jako já a je nucená pochopit, že usmrcení toho satanistického hovada je ve vyšších rukách a že není dobré jít kvůli tomu sedět.
Doba se ale převrátí, já věřím, že jednou budu pozorovat masivní sesazování a podivné mizení satanistů, případně jejich zrychlené vymírání. Podle mě tento dobytek žije ještě jen kvůli tomu, aby byly živé důkazy, že toto si skutečně nikdo nevymyslel.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter