Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Vlastně jakmile začala Galaktická federace 2019 vyhrávat, kdy se podařilo zmařit válku USA s Íránem, nasadilo NWO covid a hned potom tedy opět táhlo na Rusko, jak každých 100 let, tentokrát přes nacifikovanou Ukrajinu.

Jenže, protože má Galaktická federace významný a velký vliv oproti minulosti, dokáže přes to všechno tyto unáhlené akce NWO, které byly původně plánovány na trpělivé vaření žáby na čas o 10 a více let v budoucnosti, věci pointovat tak, aby dopadaly v nás prospěch a my se dozvídali věci, které dříve byly absolutně nečitelné, protože se lidi nedostali do krizových situací.

Nyní jsou vidět ty dvě základní strany a jejich rysy.

Dezolátská - nese rysy provýchodní, proruské, je nakloněna duchařské esoterické, i konspiračně-politické alternativě a odmítla se nechat očkovat. Sestává vesměs z lidí cca 40+, sociálně je spíše slabší, protože už od revoluce "nevyje s vlky"
Má tudíž důvody ke změně, chce se vymanit z dlouhodobé šikany a hlavně - tato skupina výrazně zbystřila, oproti minulosti a je nakloněna a připravena pro další šokující odhalení a zkoušky v rozhodování
Vůči digitálnímu teroru je tato skupina obezřetná, obecně tíhne k přírodě, venkovu.

Liberálně globalistická skupina - nese znaky prozápadní, proamerické a proevropské, k spirituálním otázkám se chová ostentativně a výsměšně, konspirační teorie odmítá a věří "vědě", veškeré dezinformace, které existují, i v politické rovině, svalují na Kremelskou propagandu. Jsou očkovaní a tíhnou k digitalizaci a technokracii, věří v další vývoj tohoto typu a věří, že jsou budoucnost. Sociálně sestávají z vyšších vrstev, protože "vyjí s vlky", proto často obsedají vyšší funkce průřezem společností. Věří, že stačí plnit normy jako za starých časů, mít "správný názor" a všechno bude dobré a nikdy se nic nezmění. Jejich ostražitost klesá. Nejsou připraveni na žádná odhalení reality a vše pro ně bude šokem.

No a naprosto nekorektní realita je ta, že Galaktická federace tu ty druhé prostě nechce, ač je jich drtivá většina.
Protože ti druzí jedou ve chtonicko-satanistické, zločinné a degenarativní větvi vývoje. Jsou duchovně nevyvinutí, nedokážou rozenávat dobro a zlo.
Jakékoliv námitky a hádání se se spravedlivostí prosím směrujte k vyššímu kosmickému vědomí :-) Já za toto nemůžu, tak to je, takové mám informace, to mi ta mimozemská GF šůrující po nebi prostě řekla a já to chápu.

Takže se pak dějí věci, že na Ukrajině jede divný masomlýnek, který zastavil očko a zdá se, že se zastaví, až nebude na Ukrajině ani jeden hajlující chlapec. A Ukrajina si to dělá sama. Stačí sejmout zelenského a kapitulovat.
Ale ne, oni místo toho chytají Ukrajince po celé Evropě.
Je to obskurní děsivý bestiální masomlýnek, kde se vše odehrává v němé děsivé hypnóze. Prostě to vede tvrdá ruka zezhora, z jak vysoké výšky je možná nekorektní říkat.

Co bude dál?

No asi válka, která se bude dále rozjíždět, protože všechny strany nyní dělají vše pro to, aby se jejich pozice do budoucna upevnila a s tím stupňování problematiky používání nového typu zbraní.
Tedy různá psychotronická děla, agresivní radary, mikrovlnné zbraně likvidující vše živé, geomagnetické zbraně, omezování přístupu k internetu, nebo naopak nařízená "čtečka" formou i-phone, digitální měny versus hotovost, kontrola vlády na transakcemi občanů, nakonec i velice aktuální téma - Elon Musk a jeho satelity (nakonec rozhoduje jeden boháč, kterého nikdo nevolil), komu to tedy patří, jestli je možné, aby satelity patřily soukromé osobě atd. .... do toho samozřejmě stupňování elektromagnetické nesnášenlivosti, stupňování nemocnosti, vymírání přírody...


Věřím, že i dále to bude všechno stupňováno ad absurdum tak, aby se lidi probrali a začali konečně věci řešit, aby otevřeli oči.
Že "ti druzí" jsou prostě na to, aby vypadli a přestali oxidovat na této planetě.

Tam je věřím naprosto zásadní ta vakcína a nepřizpůsobivost a nepřipravenost na následující dění, tedy vyšší míra stresu a šokovost způsobující smrt. Kupř. Rusko se rozjede na západ srovnat si Evropu. Pro všechny těžká situace, pro havloidy zdrcující hrůza. Pád USA - to samé. Odhalení spirituality a mimozemské inteligence - pád lží a pokrytectví, to oni nedají. Omezení internetu, život bez signálu - co asi v těch kebulích mají, jak na sobě asi pracovali skrze nějaké transformace. Ha? Toto má mnoho podob, šok je zásadní.
Dezoláti jsou připravení a zbystřili, nic než zradu už nečekají, čekají i zhoršení situace. Jak ale začne padat kosa na kámen a začnou trpět liberální diktátoři a svoloč trpělivě jdoucí s režimem přes všechny etické sračky ... tak začnou kapat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter