Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Království Nebeské
Autor: romann (Občasný) - publikováno 28.4.2003 (14:02:51)


romann (Občasný) - 2.5.2003 > Božské mi v noční meditaci se silným přílivem transformační energie ukázalo mé chyby a řeklo jasně – nebav se s každým, nediskutuj, nefilosofuj. Vnímej Mne, intuici, Život. Myšlení tě drží dole v ubohém IQ 100. Pak už nebude samostatně pracovat, vždy bude vedeno intuicí.
Nepřijde to bez problémů. Je zbytečné vytvářet křeči. Nauč se naslouchat. Je to těžší než před několika lety, to jsem měl připojené vyšší části, silnější extatický božský pocit. Přetváření spodních nerozvinutých částí je daleko těžší a bolavější.
Myšlení má stále odhalovat svou omezenou hru a tak se od ní osvobozovat. Intuice vše ví, nač si tedy zapisovat postřehy, přemýšlet a debatovat či dokonce se s někým dohadovat? Stačí Ji naslouchat a setrvat v hrdé vznešenosti. Božské se postará.
Mizí ovšem zaběhané vnímání sebe i času. Vše je Jiné. To přijmout dělá zprvu problémy. Stačí ale mávnout rukou nad snahami spodku.
Žádné čtení novin a sledování filmů. Poslouchat dobrou hudbu, v které je božské. Je to podobné jako v zenu, ale v klášteře je to snadnější.
Tak se tu mějte.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter