Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Tyto postoje a způsob řešení, co s tímto světem, vyplývá ze sdělených informací GF, které jsem byla schopná přijmout po deziluzi o lidech.
Takže skutečně už nepočítám s tím, že lidi něco pochopí, že se změní, že jim najednou začne fungovat rozum a že tedy náhle přijde nějaká naděje.

Je to vidět nyní - očkování se začíná projevovat, raketově naskočil případ náhlých srdečních selhání a turborakovin, může za to očkování, ale děje se něco?
Tedy u nás vůbec nic, tady se pořád v klidu lže, jakoby se nechumelilo, vláda pořád doporučuje očkování.
Nikdo to nikdy řešit nebude, ty lidi zdechnou a nikdy se nikdo ani neodsoudí, ani se veřejně nepřizná, že to byl zločin, nikdo se nám neomluví za to, že z nás víc jak rok dělali debily a občany druhé kategorie.
Nic se nezmění, nic se řešit nebude, protože lidi jsou idioti, jednoznačně to prokázali.

Děje se takové tupé němé násilí, jediné, co člověk může dělat, je vyhnout se všem těmto likvidačním vlnám. Toto prostě spěje ke gigantickému karambolu rozumu, svědomí, čehokoliv, prostě společnost se nemilosrdně sune dolů, je to takový rozpad, který nikdo nezastaví.
Je to následek toho, že jsme se ocitli na prahu přechodu do nového věku, ale nevlezli jsme tam, kvůli tuposti obyvatelstva, kvůli náboženství a bezvěrství a nedostatečné spirituální kondici.

Dalším docela pořádným skandálem je fakt, že bojovníci Hamásu mají výzbroj, která se posílala za hlasitého křiku proti dezolátům na zkorumpovanou Ukrajinu.
Prostě Ukrajinci jim to prodali, nazdar, tak to je.
Tenkrát to byl opět megazločin, zločin proti lidskosti, protože podporovali zabíjení Ukrajinců, aby se mleli v masomlejnku proti Rusům, nikdo s rozumem o takovou prasárnu nestál.
Naše divné nacistické obyvatelstvo ano, ti vždycky hejkají pro všechno zlo, co se děje.
No, tak teď mají ty zbraně Palestinci a zabíjí s tím jejich milovaný "židy".

I když geneticky jsou "židi" víc asi ti Palestinci, než geneticky nevyjasněné obyvatelstvo Izraele.

Jde o to, že tyto omyly a zločiny nebude nikdo konfrontovat, že bude ticho, že se úplně ztrácí ještě nějaká naděje na možnost zpětné orientace a návrat k rozumu.
Akorát vznikly nenapravitelné škody, nic víc.
Lidi jsou prostě spirituálně zaostalí, to je jak chtít aritmetiku po praseti, rozhodují se chronicky špatně, vždy zvolí tu nejhorší možnost.
Proto už nevidím jinou variantu, která by byla jakkoliv pozitivní, než způsobit "vypnutí" a následný pád civilizace dolů, aby došlo k depopulaci a přírodním přirozeným výběrem k ozdravení lidského druhu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter