Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Jádro toho, proč celá společnost tak selhala, je v nízké duchovní úrovni a v neschopnosti přijmout realitu, co se děje.
Což je zkrátka zlé mimozemské přepadení planety, je to vesmírný nacismus, jsou to tlupy bytostí, které se vzpírají vůli Stvořitele, tedy jsou to civilizace a jednotlivci, kteří se snaží zabránit svému přirozenému inkarnačnímu plánu podle vůle Stvořitele, kdy by třeba museli absolvovat šňůry těžkých životů, kde nemají žádnou velkou výkonnou moc a snaží se tomuto vzpírat technologiemi, kdy Stvořitele a jeho vůli, tedy tok kosmického zákona překonávají násilím, kdy přestřelují svoje vědomí z těla do těla uměle, nebo za pomocí velice destruktivních vesmírných sil ovládají astrální prostor skrze černou magii.

To jsou takoví vesmírní zločinci no a v této galaxii se kolem nich hojně točí ti Drakoniáni, jakožto vůdci galaktické mafie, kteří zotročují celé rasy a planety a nechávají svoje otroky následně nekonečně trpět v kyborgovité degeneraci.

Proto máme chemtrails, očkování, sypou na nás jedy a ovlivňují naše myšlení skrze nepřiznané techno-okultní systémy, všechny ty vlny do hlavy, já nejsem vědec, ale prostě chápu, že mikrovlnka nad hlavou není dobrá a že myšlení se dá technicky ovlivňovat.

Vědci to jako nechápou, no to proto, že jsme na této planetě ve stavu mimozemské agresivní invaze, je to velice sofistikované, zákeřné, nelidské, nemilosrdné.
A dá se to zvládnout jedině silnou mysticko-spirituální myslí, silným tahem, spojením se Stvořitelem.

No, ale tomu nikdo nevěří.

Já si velice dobře uvědomuju, že mi nikdo nevěří, že jsem byla napadena s pomocí technologií, že na mě útočily zlé mimozemské rasy.
Podle všech těch reakcí jsem pochopila, že si všichni myslí, že jsem blázen, že se pletu, že věc neinterpretuju tak, jak to bylo.
Protože kdyby to pochopili, reagovali by jinak.

Jenže, je to tak.
Holt se dějí věci, které jsou za hranicí běžného uvažování této omezené společnosti a holt, toto je doslova mimozemská věc, museli jsme to vyřešit mimozemšťani, protože já jsem taky mimozemšťanka v inkarnaci a lidi, ač se zdá, že tedy planetu jsme v tom hororu dostali pod kontrolu, nepochopili vůbec nic a nijak je realita nerozrušuje.

Takže místo toho, aby si přiznali, v jak děsivé situaci jsme a že nám může pomoci jedině GF a že ty zoufalý lidi, jako jsem já, co museli zažít takové zrůdnosti, fakt jako nejsou blázni a nesnaží se být zajímaví, tak si vymysleli nějaké hrdiny jakési armády Aliance, kteří to prý všechno vyřeší za ně.
Zoufalství, právě tato příšerná bolest mě utvrdila v tom, že tato rasa musí pryč.

No nic, už to tak vypadá, vše do toho nabíhá, prostě žiďáci vyhráli, protože lidi jsou hloupí, takže zmařili možnost přestupu do nového věku.

Fakt mi připadá, že už se jen čeká, až Írán hodí na Izrael bombu.
Největší překážkou vymanění se z tohoto stavu jsou nyní už jen lidi samotní. Ta jejich dementní tupost a úplatnost, strach, neochota cokoliv chápat, "protože přece to není možný", jak je naučili židozednáři, žrát lži od narození do smrti.
Navíc na nás sypou sračky z nebe přes ty chemtrails už bůhvíjak dlouho, 15 let už minimálně.
Prý je v tom i očkování proti naší vůli.
V tomto doufám v techniku GF, protože ta to musí tlumit, dopady takových svinstev, netlumili jenom covid očkování, to si každý narval do těla dobrovolně, jeho blbost, tady jde ale už o celou přírodu, rostliny, zvířata.

Už aby to všechno spadlo dolů, všechna tato odporná technologie.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter