Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Gf tedy říká, že i toto vyšponování veřejné diskuze ad absurdum je součástí plánu, že to vyvolá otázky.
Což Palestina pozabíjená Izraelem asi snad už vyvolá.
To, že naše obyvatelstvo obětovalo Ukrajince bez mrknutí oka, to není hezké, otázkou je, jak to stejné vydýchají s Palestinci.

Vyvolá to otázky, jak moc by se měly dovolit veřejné diskuze, protože evidentně to má tu strukturu, že se tam můžou producírovat nejhorší orkové, rasistické zrůdy a normální člověk s lidskými názory se mezi takovou obludnou cháskou nechytá, je banován, mazán a vymínusováván těmito legiemi orků.
Už jsem pomalu, ale jistě, pro zrušení veřejných mainstreamových diskuzí na zpravodajských webech.
Nepřináší to nic dobrého a bere to iluze o společnosti.
Potetovaný debil s průmyslovkou by měl prostě držet hubu, neměl by mít právo veřejného vyjadřování se, jeho názory nikoho nezajímají.

Možná že to skutečně vyvolá nějaké větší otázky o funkci sdělovacích prostředků a o psychologii veřejné diskuze, kdo tam získává navrch a proč, kdo to řídí a jak.

No a další věc, kterou takové vyšponování diskuzí může přinést, když vévodí nacismus ad absurdum, je možná právě prozření pro ty chcimíry a další všelijaké doposud velice naivní menšiny, která má humánní ideály, alespoň jak jsme byli vychováváni, si to myslíme, ale pod tíhou této reality veřejných diskuzí budeme muset změnit postoje.

Podle mě by společnost měla fungovat tak, že chytří lidé nebudou násilím umlčováni na úkor dobytka s tetováním a kolikrát i kroužkem v čumáku.
Pokud to tak není, musí si chytří lidé uvědomit, že "humanismus" je nadstandard, že je naprosto normální zabíjet jiné škodící členy společnosti.
Jakmile není možné dodržovat právo, což nyní už to tak přestává být, protože maisntream ovládá Chazarská mafie a jejich otroci, je v pořádku je zabíjet a svrhnout vládu, která něco takového podporuje.
Prostě existuje humanita a pseudohumanita. Jsem přesvědčená, že do humanity patří i zabíjení, jasné a cíleně mířené, proti škodné - dobytku.
Pseudohumanita má taky ruce velice od krve, v podstatě celý svět už se vykoupal ve válce, kromě nás, Evropy, která to podporuje na veřejných diskuzích a nikdo proti těm krveprolitím nic nedělá. Pseudohumanita je tedy více násilná a stojí přesně na tom, že se ve společnosti nezabíjí škodná.

Někdo by měl prostě těm tupým debilním středoškolákům s potetovanou držkou, rameny, zády a prdelí vysvětlit, že jsou tupí orkové a dementní hovada a že podléhají chazarským žiďákům a měl jim doživotně vzít právo někde mlátit držkou ve zpravodajských mainstreamových diskuzích, nebo bude lepší tyto rovnou odstranit ze společnosti.
Ale to podle mě udělá očkování hlavně.

Přece jen, než se všechny ty naivní vílečky, jak jsme chtěly svět úplně jinak, naučíme zabíjet tato potetovaná masnatá hovada, bude to chvíli trvat a očkování asi bude rychlejší.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter