Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Respektivě dokonale myslím si chápu princip radikalizace, protože to znám na sobě, myslím si, že jsem prošla totožným procesem.

Skutečně jde v jádru o "urážku víry".

Já jsem byla v podstatě taky věřící, doposud jsem, akorát to nebylo křesťanství, ani islám, ale asi "esoterika", zkrátka víra na způsob východních filosofií, s vírou v reinkarnaci, minulé životy, astrální světy, přírodní bytosti atd., kde je nutno dodržovat nějakou etiku.
Ale byla jsem vysmívaná a ponižovaná, umlčená a nesměla jsem o své víře, postojích, ani zážitcích mluvit a s nikým to konzultovat, protože společnost se tomu vysmívala.

To se přesně děje i muslimům, přesně toto.
Jenže oni to mají ještě spojené s kulturou, kdy je takové počínání trestné.

U nás toto není trestné, u nás byla tato původní trestnost tohoto jednání urážky víry aplikovaná pouze na křesťany, ale na všechny jiné víry ne.

Jde o to, že tohoto urážlivého jednání, kdy se serou do věcí, kterým absolutně nerozumí, se dopouštějí bezvěrečtí konzumensky, postmoderně rozjívení vypatlaní lidé. Bezvěrci a satanisti.
Jsou problém, evidentně je potřeba je sprovodit ze světa, proto jsou očkovaní a snad v budoucnu nějak rychle zhebnou.
Už jsem prošla tím zradikalizováním a je to skutečně v důsledku prvotního podnětu "urážky víry".

A to jsem jako esotericky laděná osoba byla ochotná diskutovat a neměla jsem na rozdíl od Islámu přísná tabu a rozhodnutí za urážku proroka popravovat.
A stejně mě tato satanistická prasečí společnost dovedla do stavu zradikalizování.

Takže skutečně není třeba mít jakékoliv ideje, že by muslimové jakkoliv chtěli respektovat "humanitu" tohoto druhu satanistické společnosti a že by se o jejích zvrhlých idejích chtěli bavit.
O tom si taky ideály nedělám.
Ale přesto je nutné říct, že v něčem mají velké kouzlo a pravdu.
Už jen v tom pojetí estetiky jsou zkrátka se svým zahalováním, zákazem pokleslého odporného tetování, nexistencí satanistické porno metal kultury absolutní hvězdy.

Fakt trpělivost pro tupého bílého chlápka už někde přetéká z poháru.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter