Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



A schválně to takto detailně rozepisuju, jak to přesně myslím, abych nedávala šanci nějakým udavačským krysám z židozednářských neřádů a tajných spolků, jako byl ten Slováček, alias "Peslov", oficiálně nějaký doktorant na Slezské Univerzitě z politologie, prakticky asi zřejmě, stejně jako celý Zeanddrich, příslušník tajné žiďácké organizace.

Pokud tedy "Peslov" není jen další vymyšlená postavička z "Zeanddrichovy dílny", tak to byla evidentně krysa přesně tohoto rádoby humánního sabatiáského ražení, protože velice nápadně ignoroval veškeré zlo, co se tu dělo, šel po mně a po juliánovi, kteří jsme byli oběti řádění té odporné anonymní žiďácké příšery.

Tak abych nedávala šanci všelijakým takovým krysám, udavačům za antisemitismus atd., tak to jasně popisuju, o co mi jde.

Nejde mi o etnickou čistku, genocidu podle rasového klíče.
Takže s tímto si na mě nepřijdou, jestli by mi to chtěli přišít.
Ne, mně osobně je z vize klasického protižiďáckého pogromu taky nevolno.

Mně jde o vylikvidování satanistické globalistické žiďácké sabatiánské sekty a mafie.
Čehož je klasickými představiteli třeba pedosatanismus Vatikánu, nebo obskurní slizký satanismus Hollywoodu, ale prakticky to sestává z osob, které nejsou na očích a ty je potřeba zlikvidovat.
Usmrtit, popravit.
Kdo chce proti takové myšlence vystupovat, je sám satanista, nemorální hovado.
Taková myšlenka na takto specificky mířenou likvidaci a genocidu - tedy satanistické globální mafie NWO - se nedá udat, i když je to výzva ke genocidě.
Protože takové udání je nemravnost a zločin sám o sobě.

Tedy, v "normální" a "lidské" "goyim" společnosti.

Což tedy podle mainstreamových diskuzí a zpravodajství opravdu nejsme, protože tento prožidovský, odporně prožidovský stát nás nutí absolutně zavrhnout jakýkoliv rozum i etiku a nutí nás obhajovat naprosto nemorální a zločinným způsobem vytvořený stát, který vytváří absolutní rozbroje a nestabilitu na Blízkém východě a nutí nás obhajovat skutečnou etnickou genocidu Palestinců.

Že obhajovat Izrael je čisté zlo, dokázala Černochová tím, jak se zviditelnila svým hyperpokryteckým prohlášením s izraelskou vlajkou přes ramena na palestinské demonstraci v Praze, kde se notabene ty účastníci chovali hyperkorektně, až pokrytecky.

Není trestné vyjádřit názor na Izrael.
Myslím si, že ten stát zanikne a že je to dobře.
Nepřeju si, aby se děly zbytečné prasárny, ale dobrovolně Izraelci z toho území neodejdou.
Ale přeju si, aby museli z toho území odejít a židovství už navěky odvál prach.

Kdyby měla doopravdy zvítězit západní vize, toho co je správné - tedy covid genocida, podvratné napadání Ruska, vybití Ukrajiny do posledního muže a nyní obhajování Izraele, tak musíme navěky rezignovat na cokoliv, co se nazývá "svědomím", "duchem", "etikou".

A je to doopravdy "Svatá válka". Toto nikdo nemá právo po společnosti jakkoliv vyžadovat, aby se zřeknul vyšších principů a zdravého rozumu, vlastní národní identity, ve prospěch "Izraele a západních hodnot".
Prakticky jsou to zločinci a patří jim konec.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter