Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jednak jsou bez etiky a bez svědomí, protože byli vychováváni do materialistického ateismu, nebo křesťanství-židovství a za druhé, jak jim chybí svědomí a etika, jsou politicky absolutně tupí, takže asi skutečně věří tomu, jak to předkládá tisk.

Tedy, že všichni muslimové jsou zlí teroristi a že jakékoliv útoky dělají jen oni.

Takže, když někde chcípne běloušek, tak se o tom všude píše na stokrát, ale jakmile běloušek dělá stejně, ne-li horší brutální svinstva, tak se o tom ve zpravodajství nikdo nikdy nedozví.

To je to stejné, když party ukrajinských hrdlořezů stejně brutálního ražení, nebo horšího, jako údajný Hamás, zabíjely Rusy v tom Doněcku atd., ale o tom náš tisk ani nepípl.
Stejně jako náš tisk ani nepípá o tom, co Izrael dělá v oblasti okolním státům a lidem.

Prostě, na blinkání, na blití.

Já se držím základní formule, že není možné, aby někdo dobrý a nevinný dokázal vyvolat tak brutální nenávist.
Vinný je tedy Izrael a přeju mu konec, stejně jako celému západu.

Opravdu doufám, že to přijde, protože já chci ten odporný svazek států úplně zlikvidovat, aby mi nehrozilo, že se do něčeho tak strašného budu muset ještě někdy narodit.
Tedy do bělošského bezvěreckého světa, mezi tupé amorální idioty bez jakékoliv duchovní jiskry, síly.
To i kdybych měla být hladové dítě, co mu není pletená hlava satanistickým bezvěrectvím, budu šťastnější, než v této prolhané, pokrytecké žiďácké antikultuře.

Snad to tam nahoře je v plánu a bude to dovedeno do konce. Doufám, že až budu jednou umírat, tak bude jasné, že západ padnul, hloupí idioti vymřeli na očkování, na světě se zhroutila technicistní linie a je tedy zaručena budoucnost.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter