Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
DAVID
Autor: Stef (Občasný) - publikováno 19.5.2003 (18:11:42), v časopise 23.5.2003


centaur (Občasný) - 25.5.2003 >

Nechápu ty jedničky, je to přece hrozné, sentimentální, vykonstruované, nepřirozené, teatrální a kdovícoještě! Za všechno mluví ten druhý odstavec,kde popisuješ Davidovo smýšlení; nic víc než jednoduchý popis, místo abys jeho osobnost vykreslil zajímavějším a nápaditějším způosbem - ale říct to polopatě je jednodušší (jenže pro čtenáře nic moc). O fabuli ani nemá cenu mluvit, prostě je mizerná, bez záplaetky atd. Závěr v jednom odstavci hrozný, sentimentálně-patetická variace na téma sebevražda handicapovaného jedince - kolik už Totem zažil fiktivních sebevražd? Mně osobně by bylo stydno vůči slepcům, kdybych něco takového napsal.

Mimoto bych chtěl vidět člověka, který zvládne spáchat sebevraždu žiletkou, musel by je mít asi z titanu, podřezat si zápěstí neni žádná sranda, natož žiletkou.

Nicméně chápu, že to na někoho může zapůsobit, ale ten dojem je přece tak laciný! Avšak řemeslné kvality brakových kýčů to ještě nedosahuje. (5 nedávám jen díky malé zrručnosti při gradaci děje, ale to je tak všechno...)

Každopádně mě zajímá názor všech, kteří toto dílo hodnotili, na mou kritiku.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli centaur
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter